فرماندار لاهیجان: انقلاب به چهل سالگی پختگی و بالندگی رسیده است

0 67

عصرکاسپین ،فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: امروز انقلاب اسلامی در چهل سالگی پختگی و بالندگی خود نقش تعیین کننده ای در منطقه دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: سید اسماعیل میرغضنفری روز پنجشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان اظهارداشت: انقلاب در چهل سالگی به مرز پختگی و تکامل خود رسیده است و توانسته همه بحران ها و مشکلات را با موفقیت پشت سربگذارد. 

وی خاطرنشان کرد: نگرانی کشور آمریکا از ایران بخاطر وزن تعیین کننده ای است که جمهوری اسلامی دارد و برغم اینکه ایران در رژیم گذشته نقش تدارکاتچی در منطقه را بازی می کرد ولی امروز ایران یک کشور موثر، مقتدر و تعیین کننده در منطقه است. 

وی با اشاره به اینکه امروز باید همه با هم بسازیم و در کنار هم خدمتگزار مردم باشیم اظهارداشت: باید با سلایق مختلف سیاسی اهداف انقلاب اسلامی را پیش ببریم و نباید هیچ گروهی دستاوردهای انقلاب را به نفع گروه و یا جناحی خود مصادره کند و همه باید در کنار هم یک هدف عالی که خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات است را دنبال کنیم. 

فرماندار جدید لاهیجان گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و وقتی همه مسئولان در کنار مردم باشند و با مردم بودن نیز برای نظام مشروعیت ایجاد می کند و بدنبال این مشروعیت نیز مقبولیت ایجاد خواهدشد.
 
میرغضنفری افزود: در سطح شهرستان لاهیجان با چالش هایی مواجهه هستیم و دولت در برخی زمینه ها با مضایق بودجه ای مواجه است و این هنر مدیران و مسئولان است که باید با تدبیر از مشکلات و بحران ها عبور کنند و با حل و فصل مسایل موجب نشاط و امید در مردم شوند. 

وی وحدت بین مسوولان را یک ضرورت خواند و ادامه داد: امروز مدیران جامعه باید تلاش کنند از جایگاهی که قرار دارند برای خدمت رسانی نهایت استفاده را بنمایند و برای برون رفت از مشکلات و شرایط فعلی باید در کنار هم و با وحدت و همدلی مسایل را پیش ببرند.

وی اظهارداشت: کار مسوولان خدمت رسانی است و مردم نیز بسیار باهوشند و تشخیص می دهند که چه کاری انجام شده است و در باره رفتار و اقدامات ما قضاوت خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن بدنبال پروژه ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است ، تاکید کرد: پس از چهل سال از پیروزی انقلاب زمان آزمون و خطا گذشته است و همه باید به گونه ای عمل کنیم تا امکانات موجود بیشترین بهره وری را برای مردم داشته باشند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان بر همدلی و وحدت مسوولان شهرستان لاهیجان تاکید کرد و یادآورشد:من در شهرستان لاهیجان دستان مخالفان را می بوسم و از همه طیف ها می خواهیم که در کنار هم برای حل مشکلات شهرستان گام برداریم.
 
وی حضور مدیران در مراسم و جشن های انقلاب را الزامی و اعتقادی دانست و گفت: مدیران مکلفند در جشن ها و آیین های مختلف دهه فجر انقلاب اسلامی و اجتماعاتی نظیر نماز جمعه شرکت کنند. 

وی ضمن تذکر به مدیران و مسوولان در خصوص رعایت بیت المال و اموال دولت یادآورشد: نباید با پول دولت برای کسی سفره پهن شود و جلسات مکرر بدون خروجی فایده ای ندارد و هر جلسه ای که برگزار می شود باید خروجی مفید و دستاورد مشخص داشته باشد. 

فرماندار لاهیجان با استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت:بخش خصوصی اگر وارد فعالیت های اقتصادی شود و کاری انجام دهد که این کار موجب اشتغالزایی شود و با آن نانی به سر سفره مردم برده شود با کمال افتخار از آن استقبال می کنیم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.