رضا عاشری : غیر از ۴ درصد پولی که از هر فیش بعنوان درآمد پنج منطقه صادر می شود مبلغ حاصله در حسابی دیگر بلوکه و به خرید قیر اختصاص یابد

رضا عاشری عضو شورای شهررشت در جلسه کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر گفت : غیر از ۴ درصد پولی که از هر فیش بعنوان درآمد پنج منطقه صادر می شود مبلغ حاصله در حسابی دیگر بلوکه و به خرید قیر اختصاص یابد تا سازمان عمران و بازآفرینی برای خرید قیر دچار مشکل نگردد.

عصر کاسپین/ عاشری در این جلسه با بیان این که، قرار بود پو لهایی که بابت عوارض کسری پارکینگ دریافت می شود بصورت مجزا وارد آن حساب شود و از محل آن حساب، زمین خریداری و پارکینگ های طبقاتی ساخته شود افزود: اما این اتفاق نیافتاد از اینرو پیشنهاد من این است که هم این اتفاق بیافتاد و هم فاوا و مدیران دستورات لازم را با توجه به اینکه مصوبات لازم را نیز در این مورد داریم اتخاذ نمایند.

    عاشری در ادامه اظهاراتش بیان داشت: قرار نیست که شورا تصمیمی جداگانه و جدید بگیرد و تکلیف هم، بر انجام مصوبات می باشد. غیر از ۴ درصد پولی که از هر فیش بعنوان درآمد پنج منطقه صادر می شود مبلغ حاصله از ابتدای سال در حسابی دیگر بلوکه شود و حساب مورد نظر، به خرید قیر اختصاص یابد تا سازمان عمران و بازآفرینی برای خرید قیر دچار چنین مشکلات فاحشی نگردد.

   عاشری در پایان صحبتهایش بیان داشت: این پیشنهاد را با مساعدت رییس محترم کمیسیون عمران و توسعه شهری و همراهی دیگر اعضاء کمیسیون مطرح و به شهرداری نیز ابلاغ گردد تا ضمن افتتاح حسابی جدید به همین منظور، مبلغ مورد نظر صرفا جهت خرید قیر، در آن بلوکه شود.

عاشری
دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه