عاقل منش: برای یک هدف و آن هم خدمت کردن به مردم، دور یک میز جمع شده ایم

0 103

عصرکاسپین،در هشتادمین جلسه شورا که به صورت غیر علنی برگزار شد، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با اشاره به مناسبت روز زبان مادری و تبریک این روز به زبان گیلکی، گفت: باید تلاش کنیم زبان مادری خود را حفظ نماییم و این زبان و فرهنگ غنی که بزرگان زیادی را در خود پرورش داده به نسلهای آینده نیز منتقل کنیم.

محمدحسن عاقل منش در ادامه در خصوص اتفاقات انتخاب شهردار و شرایط خاصی که شورای شهر رشت در آن قرار دارد، بیان داشت: شورا در شرایطی است که لزوم همبستگی بیشتر در آن احساس می شود و این همبستگی را باید در عملکرد خود به اثبات برسانیم.

وی با اشاره به سوره و آیه ای که در ابتدای جلسه قاری قرآن قرائت نمود، افزود: به واقع اعضای شورا به آیه “أَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ” تا کنون به درستی عمل نکرده اند و همه باید توجه کنیم که برای یک هدف و آن هم خدمت کردن به مردم، دور یک میز جمع شده ایم.

عاقل منش بیان داشت: اعضای شورا باید بیشتر به اهداف جمعی بپردازند و این در حالی است که به نظر من هر کدام از اعضا بیشتر به نظرات شخصی خود که به نظرشان درست تر است، پرداختند.

عضو شورا با اشاره به زمان طولانی روند انتخاب شهردار پس از استعفای آقای نصرتی بیان نمود: این تاخیر موجب انحلال شورا خواهد شد و با توجه به فضای نامناسبی که در آن قرار داریم باید به دنبال اتحاد با هم باشیم و اگر برگزاری جلسه در روز شنبه برای انتخاب شهردار به این اتحاد کمک خواهد کرد موافق برگزاری این جلسه در روز شنبه هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + چهارده =