تشریح اقدامات نوروزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت

0 115

عصرکاسپین /سازمان سیما، شهر اقدام منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت به مناسبت ایام نوروز نسبت به جانمایی المان های متعدد صفحه ای، نوری، سفره هفت سین و زیباسازی اقدام کرده است.
سجاد محجوب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت اقدامات این سازمان را در ایام نوروز تشریح کرد.

سجاد محجوب اظهار داشت: در آستانه سال جدید کارگاه رنگ آمیزی تخم مرغ های رنگی با حضور هنرمندان مختلف در پارک شهر رشت برگزار شد.
وی از نصب المان های متعدد نوری و صفحه ای در میادین و معابر رشت به ویژه پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد و افزود: المان نوری رشت شهر خلاق خوراک در میدان گیل، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت، المان کالسکه بهاری در گلباغ نماز و پیاده راه، المان توپ و تخم مرغ در فلکه گاز، المان دایره در میدان امام حسین(ع)، المان ننه سرما در خیابان بیستون، المان هفت سین عروسکی در پارک ملت، المان حول حالنا در سبزه میدان، المان شکوفه و بهار در منظریه و پیاده راه، المان ابر و گل بهاری در ورودی باغ محتشم و المان یا مقلب القلوب در میدان بسیج از جمله المان های نصب شده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت تصریح کرد: به مناسبت نوروز آذین بندی و زیباسازی میادین و معابر رشت در دستور کار سازمان قرار گرفت تا سیمای شهر برای ورود گردشگران آماده شود.

محجوب خاطرنشان کرد: کاشت گل های فصلی مناسب ایام نوروز، بهسازی و باز پیرایی میادین و فضای سبز پارک ها و سطح شهر، زیبا سازی مبادی ورودی شهر، کاشت فرش گل پارک قدس و ملت و برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در سبزه میدان نیز در دستور کار قرار گرفت.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همچنین نقاشی و برپایی سفره هفت سین در میادین و معابر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

محجوب ترمیم مبلمان پیاده راه فرهنگی، ساخت آبخوری در پیاده راه، بهسازی نمای سینما آبشار، نصب بنر با طرح های بهاری در سطح شهر، نصب بنر مشترک با سازمان فرهنگی برای معرفی اماکن دیدنی را از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری عنوان کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =