تخریب ناحق محمد صادق حسنی تنها نماینده اصلاح طلب استان‌گیلان

0 141

عصرکاسپین / شیطنت های رسانه ای و اینبار، دکتر محمدصادق حسنی

( تنها نماینده اصلاح طلب استان گیلان در مجلس شورای اسلامی که در لیست امید حضور دارد.)

از بین تمامی کاندیدای انتخاباتی مجلس دهم، که در لیست اصلاح طلبان ( امید ) حضور داشتند و وارد مجلس شدند، فقط دکتر محمدصادق حسنی به عهد خود وفا کرد و وارد فراکسیون امید شد و تا به امروز در این فراکسیون حضور دارد و با قاطیعت تمام باید گفت که دکتر حسنی یکی از صادق و راستگو ترین نمایندگان مجلس و حتی در کل ادوار مجلس هستند. شاید ضعفی در عملکرد ایشان وجود داشته باشد و انتقاد بر ایشان وارد باشد. ولی هیچکس نمیتواند ادعا کند که دکتر حسنی ، سخنی گفته و به آن عمل نکرده و یا دروغی از زبان ایشان شنیده شده باشد.

در کل میتوان اینطور بیان داشت که نمره دکتر حسنی در اخلاق و راستگویی در سپهر سیاست گیلان و ایران، بالاترین نمره است و گیلانیان باید به داشتن چنین نماینده اخلاق مدار ببالند و افتخار کنند.
اما در چند روز گذشته برخی از …؟؟؟ که نامشان برای ما آشکار و در این یادداشت پنهان خواهد ماند، در یک عمل کاملا غیر اخلاقی و
غیر حرفه ای، اقدام به پخش شایعه ای بر ضد دکتر حسنی کردند که با تیزهوشی و تدبیر خود ایشان و عده ای از دوستان، موضوع حل و ریشه آن مشخص و توضیحات لازم، ارائه شد.

✅شایعه این بود…

دکتر محمدصادق حسنی در هواداری از تیم تراکتورسازی تبریز، برگه استیضاح سلطانی فر ( وزیر ناکارآمد ورزش و جوانان ) را امضاء کرده و قرار است از تیم تراکتور سازی تبریز، حمایتی داشته باشند…
این شایعه پخش و باعث دلخوری عده ای از هواداران داماش و سپیدرود شد، اما اقدام به موقع، باعث گردید این فتنه که کار عده ای منافق صفت بود، در ریشه خشک شود و همه حامیان داماش و سپیدرود متوجه شوند که دکتر حسنی در حمایت از سپیدرود و داماش ، برگه استیضاح سلطانی فر را امضا کرده اند و حتی قرار است در جلسه استیضاح و در حمایت از سپیدرود و داماش ، سخنانی را بیان فرمایند.

اما سوال این است که آن برگه استیضاح که نام دکتر حسنی در رده سوم آن بود و بعد در رده ۱۷ نامشان ثبت گردید، چگونه منتشر شده و آن تغییر برای چه بوده است ؟؟؟

بهتر است خوانندگان هر خبر و بخصوص فوتبال دوستان گیلانی ، بعد از این، به درستی اخبار پی برده و فریب بازی های منافقانه ی برخی قدرت طلبان که فقط برای گرفتن رای، از سپیدرود و داماش سخن میگویند را نخورند…

به امید آنکه دیگر شاهد اقدامات نادرست برخی منافع پرستان نباشیم…

به امید پیروزی و سربلندی هر چهار تیم ریشه دار گیلانی در سطوح‌مختلف فوتبال ایران
(( ملوان/ چوکا / سپیدرود / داماش ))

?توجه?
حامیان فوتبال گیلان و بخصوص هواداران تیم های ریشه دار (( داماش و سپیدرود )) هفته آینده ، منتظر استیضاح سلطانی فر ؛
وزیر ناکارآمد ورزش و جوانان و سخنرانی دکتر محمد صادق حسنی در دفاع از داماش و سپیدرود باشند !!!/ صدای آزادی
محسن بینا پور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =