فضای کار اشتراکی در گیلان راه اندازی شد

بخش نخست فضای کار اشتراکی امروز سه شنبه از سوی پارک علم و فناوری استان گیلان در رشت تجهیز و راه اندازی شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان غروب روز سه شنبه با بیان اینکه فضای کار اشتراکی مفهومی جدید در کسب و کارهای نوین است افزود: در کسب و کار سنتی، کسب و کاری موفق بود که حجم وسیع و نیروی انسانی بیشتری داشته باشد اما در کسب و کارهای نوین ارزشی که هر کسب و کار می‌تواند ایجاد کند، اهمیت دارد.

علی باستی اظهار داشت: با متفاوت شدن فرهنگ کسب و کار، نوع کسب و کار نیز تفاوت یافته به این معنی که یک نفر می‌تواند در داخل شهر خود برای شهر یا حتی کشور دیگر کار انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد علاقمندند که برای انجام کسب و کارهای نوین فضا و امکاناتی مهیا باشد که راه اندازی بخش اول فضای کار اشتراکی در این استان نیز در همین راستا انجام گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به مزیت حضور افراد در فضای کار اشتراکی خاطر نشان کرد: با این کار، گاهی وقت‌ها شبکه سازی می‌شود، کارهای جدید و میان رشته‌ای انجام می‌شود.

باستی با بیان اینکه فضای کار اشتراکی، از امکاناتی از جمله میز و تجهیزات اداری، تلفن، فکس، اینترنت و غیره برخوردار است اضافه کرد: در گیلان به عنوان اولین تجربه بخش نخست فضای کار اشتراکی را راه اندازی کردیم که گسترده‌تر خواهد شد.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.