راز و رمزهای ژاپنی برای آنکه جوان بمانید

0 120

عصرکاسپین / با برخی راهکار‌های ساده می‌توان از پرداخت مبالغ هنگفت برای جوان و زیبا نشان دادن ظاهر خود جلوگیری کرد.

افراد مسن هر ساله میلیون‌ها دلار برای داشتن ظاهری جوان و شاداب هزینه می‌کنند؛ حال آنکه خانم‌های ژاپنی با برخی راهکارهایی خوب و استفاده از رژیم غذایی سالم و فاقد چربی، صورتی شفاف و پوستی جوان دارند.

در ادامه برخی از راهکارهایی را که ژاپنی‌ها برای جلوگیری از پیری پوست خود انجام می‌دهند، بررسی می‌کنیم.
مصرف چای سبز

این اشتباه است که تصور کنید محصولات مراقبت از پوست فقط با مصرف محصولاتی که روی پوست قرار می‌گیرند، تضمین می‌شود چرا که با خوردن یا نوشیدن برخی خوراکی‌ها می‌توان پوستی سالم و شاداب داشت.

چای سبز نوشیدنی مناسب برای بدن است که در کنار کاهش خطر ابتلا به سرطان به جوانسازی پوست هم کمک می‌کند همچنین از پوست در مقابل عوارض اشعه فرابنفش محافظت می‌کند.

مصرف روزانه یک فنجان چای سبز به کاهش تدریجی وزن و همچنین داشتن ظاهری جوان و شاداب منجر خواهد شد.

ماساژ صورت

ماساژ صورت برای تحریک گردش خون در این ناحیه مفید است؛ زمانی که صورت را با روش‌های درست ماساژ دهیم، ماهیچه‌ها با انقباض و انبساط ظاهر بهتری پیدا می‌کنند در نتیجه می‌تواند چهره شما را جوانتر نشان دهد.

استفاده از پاک کننده‌های ملایم

خانم‌های ژاپنی به‌طورمعمول از پاک کننده‌های طبیعی برای پاکسازی پوست استفاده می‌کنند؛ محصولات پاک کنندهِ حاوی مواد شیمیایی به مرور باعث آسیب‌های پوستی می‌شود و این در حالی است که ضمن تداوم نیاز آب رسانی به پوست، باید روغنی مناسب برای پاکسازی پوست استفاده شود.

شست و شوی زیاد پوست موجب آسیب بافت پوست صورت می‌شود بنابراین یک بار در طول شبانه روز و آن هم قبل از خواب به شست و شوی صورت خود اقدام کنید.

اگر پوستی چرب دارید، باید توجه بیشتری به مراقبت‌های پوستی داشته باشید؛ استفاده از مرطوب کننده‌های گیاهی در طول روز به کیفیت بهتر پوست کمک می‌کند.

راز و رمز‌های ژاپنی برای آنکه جوان بمانید
کلاژن را فراموش نکنید

کلاژن بافتی است که پوست را محکم و بدون چین و چروک نشان می‌دهد و خانم‌های ژاپنی برای داشتن پوستی سالم از محصولات غنی از این ماده بهره می‌گیرند.

این ماده را می‌توان از طریق خوراکی‌ها هم دریافت کرد؛ سیگار کشیدن، در معرض خورشید قرار گرفتن و رژیم غذایی ضعیف، کلاژن پوست را از بین می‌برد.

مراقبت‌ مداوم از پوست صورت

محصولات آرایشی و بهداشتی بسیاری وجود دارد که بر سلامت پوست تاثیر منفی می‌گذارد بنابراین باید از محصولات مناسب استفاده شود تا منافذ پوستی آسیب نبیند.

بعد از یک هفته آرایش و استفاده از محصولات متفاوت پوستی، ۲۴ ساعت پوست را بدون هرگونه محصول آرایشی و بهداشتی رها کنید تا به منافذ آن آسیبی وارد نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − هفت =