شناسایی ۲۱ فقره انشعاب و استفاده کننده غیر مجاز آب در شهرستان تالش

0 103

شناسایی ۲۱ فقره انشعاب و استفاده کننده غیر مجاز آب در شهرستان تالش

عصرکاسپین / مدیر امور آبفای تالش از شناسایی تعداد ۲۱ فقره انشعاب و استفاده کننده غیر مجاز آب در تیر ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان،سید محمدتقی اصلح نژاد مدیر امور آبفای تالش با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ حقوق مشترکین تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب شهری، شناسایی و برخورد قانونی با صاحبان انشعابات و استفاده کنندگان غیرمجاز آب شهری با جدیت پیگیری می شود و در این راستا ۲۱ فقره انشعاب و استفاده غیر مجاز آب در تیر ماه شناسایی و قطع شدند.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز شناسایی شده جهت آبیاری مزارع، باغ کیوی و تولید تیرچه بلوک و مصارف خانگی استفاده می شد که تمامی این انشعابات تعیین تکلیف و به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

مدیر امور آبفای تالش همچنین تأکید کرد: انشعابات غیر مجاز باعث تضییع حقوق مشترکین شده و متخلفین طبق آیین نامه عملیاتی شرکت مشمول جرایم سنگین و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز در مصرف آب طی تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ موارد را اطلاع داده تا نسبت به رسیدگی اقدام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 4 =