رییس مجمع نمایندگان گیلان : استاندار بومی به نفع دولت و مردم گیلان است

0 153

عصرکاسپین /رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در این مقطع حساس، انتخاب استاندار بومی به نفع دولت و مردم گیلان است گفت: امیدواریم که رئیس جمهور مطالبه مردم گیلان را جامعه عمل بپوشاند.

صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب استاندار گیلان گفت: استان گیلان به لحاظ جفرافیایی و تنوع فرهنگی و قومی استان ویژه ای است و شناخت تمام ظرفیتهای استان برای فردی که در گیلان زندگی نکرده آسان نبوده و زمان بر است.

وی با بیان اینکه ما باید با درک زمان و موقعیتی که در آن قرار داریم تصمیم بگیریم افزود: تنها دو سال از عمر دولت تدبیر و امید باقی مانده است، دوسالی که باید با سرعت و جدیت پروژه های نیمه تمام و وعده های داده شده عملیاتی شود لذا از انصاف خارج است که نیمی از فرصت باقی مانده صرف شناخت ویژگی ها و ظرفیت های استان هدر رود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: استان گیلان ظرفیت های انسانی فراوانی دارد که می تواند در سطوح عالی موثر واقع شوند و تاکنون هم نمایندگان گیلان بدون ارائه اسامی و یا گزینه های

شخصی تنها با ارائه شاخص ها به وزارت کشور متفق القول و هماهنگ اعتقاد کامل به انتخاب استاندار بومی دارند.

نماینده لیست امید رشت با اشاره به رای قاطع مردم گیلان در انتخابات ۹۶ به دکتر روحانی خاطرنشان کرد: گیلان از لحاظ میزان سبد آرا از استانهای اولی بود که به رئیس جمهور رای قاطع داد به طوریکه در برخی از شهرستانها رای دکتر روحانی به ۸۰ درصد هم رسید، بنابراین این حق مردم و از ابتدایی ترین مطالباتی است که باید دولت به آن توجه کند و نظر مردم را در انتخاب استاندار بومی لحاظ کند.

وی در پایان گفت: در این مقطع حساس هم نفع دولت و هم نفع مردم گیلان، در انتخاب استاندار بومی است و امیدواریم که رئیس جمهور مطالبه مردم گیلان را جامعه عمل بپوشاند./ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =