جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

0 114

جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

عصرکاسپین / جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان برای هماهنگی و آمادگی لازم برای مواجهه با بحران های احتمالی به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گزارشی از کمیته مدیریت بحران استانداری از دستگاه های اجرایی مختلف، بر لزوم آمادگی و فراهم کردن شرایط جهت مقابله با بحران های احتمالی تأکید نمود.

مهندس اکبر با مهم و ضروری برشمردن حضور بموقع و تعیین جانشین در همه شرایط بویژه در مواقع وقوع حوادث و بحرانها، بر هماهنگی با مدیر منطقه ۹ عملیات انتقال گاز و مرور سناریوی فیمابین در خصوص آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی تاکید کرد.

وی از همه واحدها و ادارات خواست تا ضمن آمادگی لازم، بررسی ماشین آلات، لوازم جانبی و سیستم های ارتباطی، با نصب نرم افزار موبایلی طراحی شده توسط واحد فناوری اطلاعات، داده های مربوط به ایستگاه ها و تاسیسات گاز را کنترل نمایند و به منظور مستندسازی دقیق، اتفاقات و حوادث احتمالی را در صورت وقوع ثبت و به روابط عمومی منعکس نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به عملکرد موفق شرکت در بحرانهای سالهای گذشته، بر دقت بیش از پیش رؤسا و کارکنان شرکت درجهت بهبود عملیات و ارائه خدمات به مردم را خواستار شد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته بحران ضمن اعلام آمادگی، موارد مورد نظر را به سمع همکاران رساندند.

همچنین در این جلسه رؤسای ادارات گاز شهرستانها از طریق ویدئو کنفرانس ضمن اعلام نظر در خصوص موضوعات مرتبط، آمادگی خود را جهت مقابله با شرایط بحرانی اعلام داشتند.

در پایان مهندس اکبر اظهار امیدواری نمود تا شرکت گاز با تلاش و کوشش همه همکاران کمافی السابق از مشکلات احتمالی با موفقیت عبور نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − چهار =