فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد؛ ضرورت حفظ همدلی و جدیت دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان تا لحظات پایانی

0 106

عصرکاسپین /فرماندار رشت، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ همدلی، هم افزایی، جدیت و همیت دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تا پایان فرآیند انتخابات، از ارائه پیشنهادات و نظرات کارشناسی، استقبال نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در نشست صمیمی با اعضاء ستاد ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجدانه آن ها، اظهار امیدواری کرد: با توکل به خداوند متعال و همت دست اندرکاران، فرآیند برگزاری انتخابات پیش رو، به درستی طی شود.
وی با ابراز خرسندی از نحوه ی مدیریت سالن ستاد ثبت نام از داوطلبان، گروه فنی و فنآوری، حراست، روابط عمومی و سایر دوایر ذیربط، خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته اطلاع رسانی انتخابات در جهت تقویت نظارت و کنترل فضای داخلی ستاد ستودنی بود.
فرماندار رشت در پایان سخنانش ضمن تاکید بر ضرورت حفظ همدلی، هم افزایی، جدیت و همیت دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تا پایان فرآیند انتخابات، از ارائه پیشنهادات و نظرات کارشناسی، استقبال نمود.

فریبرز سعیدی کیا، معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری نیز در این نشست اظهار داشت: ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان رشت، هیئت بازرسی و کمیته پشتیبانی در زمان مقرر، تشکیل شده، برنامه ریزی های لازم در بازه ی زمانی خاص خود صورت پذیرفته و هماهنگی و هم افزایی های خوبی در بین آنان وجود دارد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش و عملکرد مطلوب تمامی عوامل ستاد ثبت نام انتخابات در این دوره، بیان نمود: تا پایان ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با برنامه ریزی های اصولی صورت گرفته، مشکل خاصی به وجود نیامد و استقرار و جانمایی خوبی در خصوص نیروهای انسانی و داوطلبین صورت پذیرفت و به اذعان رسانه های استان و شهرستان، هم افزایی و هماهنگی خوبی در فرمانداری شهرستان رشت برای ثبت نام داوطلبین وجود داشت.

محمدعلی ویشکایی، معاون هماهنگی امور عمرانی نیز در این نشست، با اظهار رضایت از نحوه ی عملکرد تمامی اعضای ستاد ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آنان تقدیر و تشکر نمود.

سیده زهرا میر اعلمی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت در این نشست با تجلیل و تشکر از زحمات، مدیریت، تلاش و پیگیری همه همکاران و دست اندرکاران ستاد ثبت نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایش خوبی از تشریک مساعی تمامی عزیزان را نظاره گر بودیم.
وی در ادامه افزود: عملکرد کمیته ی پشتیبانی و تهیه خودرو و برخی از ملزومات همواره با چالش هایی مواجه بوده و انشاا… با برنامه ریزی های لازم، تمامی موارد مورد نیاز پیش بینی شده تا کمیته پشتیبانی بتواند در کنار سایر عوامل دخیل در برگزاری انتخابات و با همکاری و مساعدت آنان، مشکلات موجود را مرتفع و تسهیل نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =