وجود مجلس انقلابی، توانمند و شجاع در کنار قوه قضائیه عامل تحقق اهداف بیانیه گام دوم

0 108

وجود مجلس انقلابی، توانمند و شجاع در کنار قوه قضائیه عامل تحقق اهداف بیانیه گام دوم

عصرکاسپین / سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه در کنار اثبات ناکارآمدی جریان غیرانقلابی در کشور، کار نیروهای انقلابی راحت‌تر شده است، گفت: انتخاب عالمانه‌ و غیراحساسی، کشور را از این تنگنا نجات می‌دهد.

انتخاب عالمانه‌ و غیراحساسی، کشور را از تنگنا نجات می‌دهد
سیاوش آقاجانی عصر دیروز در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان با اصحاب رسانه در رشت اظهار کرد: انتخابات مجلس امسال از جهت آنکه در آستانه گام دوم انقلاب هستیم و با توجه به تهدیدها و فرصت‌های موجود اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه امیدها و بیم‌هایی در جامعه وجود دارد که برگرفته از تجارب سیاسی کشور است، گفت: با توجه به وضعیت موجود در کشور برخی ناامید هستند و برگرداندن امید به جامعه از انتخابات نیز مهم‌تر است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان عملی شدن امید را منوط به آشتی کردن با اهداف انقلابی دانست و افزود: قوه قضائیه سطح امید در جامعه را افزایش داده و با ارتقای سطح مبارزه با مفاسد، مردم را امیدوار کرده لذا بایستی تدابیر خود را بر اساس مبانی انقلاب چینش کنیم.

آقاجانی وجود مجلس انقلابی، توانمند و شجاع در کنار قوه قضائیه را عامل تحقق اهداف بیانیه گام دوم دانست و تصریح کرد: اگر مجلس حرف مردم را بزند بسیاری از فتنه‌ها در کشور رخ نمی‌دهد و اعتراضات به‌حق مردم به خاطر نشنیده شدن صدای آنان در مجلس است.

وی با اشاره به اینکه اگر مجلس وظایف خود را به‌درستی انجام دهد مشکلات کشور حل می‌شود، بیان کرد: باید مجلسی روی کار آید که دغدغه مردم را داشته باشد و مردم نیز با رصد مجلس و از طریق آن خواسته‌های خود را بیان کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه هدف این شورا انتخاب بهترین گزینه در انتخابات است، تصریح کرد: باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که توانمند و شجاع بوده، اهل لابی نباشد و منافع خود را به منافع مردم ترجیح ندهد و امیدوارم با حمایت مردم و رسانه‌ها انتخاب اصلح داشته باشیم.

آقاجانی با بیان اینکه مجلس انقلابی در کنار قوه قضائیه نویدبخش دولت انقلابی است، گفت: باید دولتی داشته باشیم که طبق شایستگی مردم به آنان خدمت کند و هم‌اکنون عمده حامیان دولت حتی در بین احزاب نیز از عملکرد آن راضی نیستند و امیدواریم دولتی تشکیل شود که کشور را از این شرایط خارج کند.

وی با تأکید بر بازگشت به گفتمان انقلاب افزود: در چند سال اخیر با هجمه‌های زیادی علیه انقلاب مواجه بودیم و تندروی و افراطی‌گری را نماد انقلابیون معرفی کردند و ساده‌زیستی مسؤولان را نوعی پوپولیسم نامیدند و این ارزش‌ها در ذهن مردم کمرنگ شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه در سال‌های اخیر، اشرافیت، مصرف‌گرایی و توجیه آقازاده‌گرایی، حقوق نجومی و بی‌توجهی به مسائل محرومان را در کشور شاهد بودیم، تصریح کرد: در اقتصاد از تولید حمایت نشد و مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را به‌عنوان کالا در برجام به مذاکره گذاشتند و عقب‌نشینی و سازش تئوریزه شد.

آقاجانی با بیان اینکه در کنار اثبات ناکارآمدی جریان غیرانقلابی در کشور، کار نیروهای انقلابی راحت‌تر شده است، گفت: انتخاب عالمانه‌ و غیراحساسی، کشور را از این تنگنا نجات می‌دهد و با استفاده از تجارب گذشته، تلاش برای رسیدن به وحدت و ائتلاف به‌عنوان یک نیاز جهت تضمین حرکت در مسیر گام دوم انقلاب جدی‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه هر شورا متشکل از هفت کمیته است، افزود: نیمی از اعضای این شورا را بانوان و جوانان تشکیل می‌دهند و کارکرد اصلی این شورا ائتلاف بین نیروهای انقلابی برای انتخابات پیش رو است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه اگر ما بر اساس شاخص‌ها رأی دهیم می‌توانیم بعد از انتخابات از شخص موردنظر مطالبه‌گری کنیم، تصریح کرد: انتخاب افراد بر اساس معیارهای موهوم باعث می‌شود که نتوانیم بعد از انتخابات از مسؤولان خود مطالبه‌گری کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =