سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان خبر داد: معرفی لیست اولیه ۱۲ نفره راهیان گام دوم انقلاب اسلامی

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان خبر داد: معرفی لیست اولیه 12 نفره راهیان گام دوم انقلاب اسلامی

0 193

عصرکاسپین /سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان ضمن اعلام اسامی لیست ۱۲ نفره، از معرفی لیست نهایی این تشکل ظرف ۱۵ روز آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان، دکترهاجر تحریری نیک صفت در جلسه اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی دراستان با بیان این مطلب تصریح کرد: تاکنون راهیان گام دوم انقلاب اسلامی استان گیلان از میان همه کاندیداهای انقلابی در حوزه انتخاباتی شهرستان رشت با بررسی نتیجه پایش ها و رصد سابقه سیاسی، اجرایی و انقلابی افراد و لحاظ نتایج چهار مرحله نظرسنجی از مردم، به یک لیست ۱۲ نفره رسیده است.
به گفته وی؛ اسامی کاندیداهای مندرج در این لیست ۱۲ نفره برای مدت ۱۵ روز، مجدداً پایش و مورد محبوبیت سنجی قرار خواهند گرفت و سپس، لیست ۳ نفره نهایی از میان این ۱۲ نفر انتخاب و به مردم شریف شهرستان رشت معرفی خواهند شد.
سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: چنانچه از بین افرادی که طی روزهای آینده صلاحیت خود را اخذ کنند و با معیارهای در نظر گرفته شده از طرف راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان مطابقت های لازم را داشته باشند نیز به لیست نهایی افزوده می شوند.
تحریری نیک صفت با اشاره به نتایج نظرسنجی های کمیته پژوهشی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان، تصریح کرد: تا این لحظه آقایان آقازاده، احمدی سنگری، باقری، حاجعلی پور، حسینی، دلاور، رفیعی، عاشری، عظمتی، کربلایی، کوچکی نژاد و مطهری در لیست این تشکل قرار دارند.
وی با اشاره به داغ بودن شایعات انتخاباتی در روزهای نزدیک به انتخابات مجلس افزود: رسانه ها می توانند، اخبار راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان را از سوی سخنگو یا روابط عمومی این تشکل پیگیری نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =