فرماندار رشت در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی: با استفاده کنندگان از امکانات و منابع دولتی جهت تبلیغات انتخاباتی برخورد می شود

0 169

فرماندار رشت در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی:
با استفاده کنندگان از امکانات و منابع دولتی جهت تبلیغات انتخاباتی برخورد می شود

عصرکاسپین / فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه استفاده از اموال، امکانات و هر گونه منابع دولتی له یا علیه کاندیدای خاص ممنوع است، گفت: در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
دکتر میرشمس مومنی زاده، در جلسه هماهنگی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی این شهرستان با تاکید برلزوم رعایت اصل بی طرفی کامل مجریان در انتخابات، اظهار داشت: التزام به اصل بی طرفی کامل نسبت به تمامی کاندیداها از جمله موارد بسیار حائز اهمیت است و از همه مسئولین ذیربط انتظار می‌رود در رعایت این مهم کوشا باشند.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات، تجهیزات و هر گونه منابع دولتی له یا علیه کاندیدای خاص، خاطر نشان کرد: کارکنان دولت در ساعات اداری مجاز به انجام فعالیت انتخاباتی نیستند.
‌وی در این خصوص با دعوت از تمامی افراد حاضر در جلسه جهت نظارت و کنترل بر نحوه ی عملکرد عوامل تحت مسئولیت خویش و رعایت قوانین انتخابات، اظهار داشت: همه کاندیداها و طرفداران آنها نیز باید قانون مداری را سر لوحه فعالیت خویش قرار دهند و از توهین به کاندیداها و اشخاص در جریان فعالیت های انتخاباتی به طور جد اجتناب کنند.
‌فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه همراه با مشارکت حداکثری انتخابات اسفند ماه به عنوان اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: همه ما موظف هستیم ضمن رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، از همه ظرفیت های موجود در راستای حضور باشکوه و حماسی تمامی اقشار جامعه در صفوف انتخابات گام برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 12 =