فرماندار شهرستان رشت خبر داد: برنامه ریزی کمیته های ۲۰گانه دهه فجر با رویکرد مردمی انجام می شود

0 187

فرماندار شهرستان رشت خبر داد:
برنامه ریزی کمیته های ۲۰گانه دهه فجر با رویکرد مردمی انجام می شود

عصرکاسپین / فرماندار رشت با تاکید بر لزوم مشارکت و نقش آفرینی گسترده مردم در برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب اسلامی از طریق کمیته های ۲۰گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکترمیرشمس مومنی زاده عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر این شهرستان که درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری با شکوه و مردمی برنامه های اولین دهه مبارک فجر در گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان، برنامه های فرهنگی نیز در قالب کمیته های ۲۰ گانه برنامه ریزی و مسئولان کمیته های ۲۰ گانه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر رشت، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
دکتر مومنی زاده با بیان اینکه عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بوده است که یکی از عوامل بسیار مهم آن رهبری کم نظیر امام راحل بوده است، افزود: در برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با توجه به قرارگرفتن در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی، لازم است کمیته های ۲۰ گانه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در برنامه های خود، پرداختن به عنصر ولایت و رهبری را به عنوان یکی از اولویت های اصلی قرار دهند.
وی نقش آفرینی آحاد مردم را عامل دیگری در جریان پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و با بیان این که آنان باید بیشترین نقش آفرینی را در سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی و در برنامه های دهه فجر داشته باشند، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با نقش آفرینی گسترده مردم به نتیجه رسید و در طول ۴۰ سال گذشته، همواره مردم در عرصه های مختلف نظام نقش بسیار تعیین کننده ای داشتند.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور فعالانه مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی،
اظهار داشت: مردم صاحب اصلی نظام هستند و همه ما به عنوان خدمتگزار، مکلف به تکریم و خدمتگزاری به مردم با تمام توان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که اقتدار نظام ، انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران مدیون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم است خاطر نشان کرد: شهیدان نیز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشتند که نیاز است بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه های محوری را در این زمینه در ایام دهه مبارک فجر برنامه ریزی کند.
مومنی زاده با تاکید بر نقش جوانان امروز، به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با وجود این که این جوانان در جریان دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نبودند اما مسئولیت آینده نظام و کشور بر دوش آنها است، بنابراین برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری متناسب با این قشر در راستای انتقال ارزشهای انقلاب به جوانان بسیار حائز اهمیت است .
وی با بیان این که دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است، خاطر نشان کرد: مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند و در همین راستا پروژه های آماده افتتاح شهرستان در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.
مومنی زاده بیان داشت: با برنامه ریزی ها، برای برگزاری مراسم مختلف در دهه مبارک فجر در شهرستان رشت، هر روز به یکی از بخش های تابعه شهرستان اختصاص می یابد و مبدا حرکت نیز از فرمانداری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 20 =