نظرعلی علیزاده: درد مردم این است که مسئولان به‌راحتی از کنار مشکلات آنها عبور می‌کنند

درد مردم این است که مسئولان به‌راحتی از کنار مشکلات آنها عبور می‌کنند

0 213

سردار نظرعلی علیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: حمله سپاه پاسداران به مقر آمریکایی ها در عراق  به انتقام اقدام خباثت بار و جنایتکار انه در به شهادت رساندن  سردار سلیمانی صورت گرفته است.
وی افزود: یقینا اینگونه حوادث در روند حرکت انقلاب اسلامی در جهان اسلام و مستضعفین عالم و کشور اسلامی ،تاثیر گذار است.حوادث تروریستی اخیر آمریکا و ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران برکاتی خواهد داشت و انسجام و وحدت ایجاد شده در جهان اسلام از آرزوهای امام(ره) و آرمان انقلاب بود.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: نمی‌توان ثمرات حرکت سردار سلیمانی را با چند جمله بیان کرد اما حضور این مرد در منطقه باعث شد ارتش‌های مردمی شکل گیرد و وحدت و انسجام در جهان اسلام و بین اهل تسنن، شیعیان، مسیحیان و حتی مستضعفان آزادی‌خواه شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه خون‌های پاک به ناحق ریخته شده ثمراتی برای انقلاب خواهند داشت بیان کرد: واکنش دوستان و دشمنان به اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاکی از آن است که انقلاب از این پس با شتاب بیشتری پیشرفت خواهد کرد و امیدوارم همدلی ایجاد شده در کشور موجب رشد نظام و انقلاب شود.

علیزاده با آرزوی اخراج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: کشور در آستانه گام دوم انقلاب است و امیدواریم همگرایی ایجاد شده در کشور منجر به تشکیل مجلس انقلابی شود و مقدمه‌ای برای تشکیل دولت جوان و انقلابی به‌عنوان یکی از اهداف گام دوم انقلاب باشد.

استاد دانشگاههای گیلان با تاکید بر تشکیل دولت اسلامی در تراز انقلاب عنوان کرد: دولت اسلامی باید زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد و تشکیل چنین دولتی بدون داشتن مجلس انقلابی ممکن نیست زیرا مجلس باید مسیری را آماده کند که دولت جوان و انقلابی به‌عنوان یک ضرورت در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مستضعفان ذکر شده در قرآن همان ائمه اطهار(ع) هستند تصریح کرد: باید همه امکانات مادی و معنوی در ید قدرت ولی‌فقیه زمان قرار گیرد تا با مدیریت صحنه پیشرفت در عرصه‌های مختلف را به‌دست آورد و هم‌اکنون نیز در سطح داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های گوناگون به موفقیت دست یافته‌ایم.

عضو ارشد اصولگرایان گیلان، انتخابات را لیلهالقدر ملت ایران دانست و ابراز داشت: همه باید برای حضور حداکثری ملت در پای صندوق رای تلاش کرده و گزینه‌هایی که دارای ویژگی‌هایی مانند توانمندی، انقلابی‌گری و شجاعت هستند را انتخاب کنند.

علیزاده با بیان اینکه نماینده جوان انقلابی تحت تاثیر هیچ عاملی قرار نمی‌گیرد و انقلابی عمل می‌کند تصریح کرد: جریان انقلابی خودش را فدای آرمان‌های انقلاب و مردم می‌کند و مجلس انقلابی یعنی عناصر انقلابی که با تفکر و عمل انقلابی وارد میدان شوند و از ارزش‌ها دفاع کنند.

این استاد دانشگاه جریان انقلابی را محدود به احزاب سیاسی ندانست و بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی همه مستضعفان جهان و آزادی‌خواهان اندوهگین شدند زیرا ایشان نگاه کلی و آرمانی داشتند و جریان انقلابی متصل به ولی‌فقیه زمان محسوب می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه مجلس کنونی در تراز خواست ملت انقلابی عمل نکرده است گفت: قانون خوب کم نداریم اما به‌دلیل عدم نظارت ناقص اجرا می‌شود و به‌طور مثال اگر طرح تحول سلامت به‌درستی و با نظارت خوب نمایندگان انجام می‌شد می‌توانست تحولی در حوزه بهداشت کشور ایجاد کند.

علیزاده با بیان اینکه اگر مجلس با قدرت وارد میدان شود و بودجه سال آینده را به‌درستی بررسی کند بخش اعظمی از مشکلات کشور برطرف می‌شود عنوان داشت: مجلس انقلابی دردهای مردم را تشخیص می‌دهد و با بررسی ابعاد آن راه‌حلی پیدا می‌کند و با کمک دولت آن را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر پسماند در گیلان بحران است مسئولان از جمله فرماندار باید به منطقه سراوان رشت بروند و تا برطرف شدن مشکل در آنجا زندگی کنند خاطرنشان کرد: حل مشکلات از طریق برگزاری جلسات در اتاق‌های مدیران و دور از مناطق دارای مشکل امکان‌پذیر نیست و عمل انقلابی به‌معنای آمدن وسط میدان و پیدا کردن راه‌حل و رفع مشکل است.

علیزاده با اشاره به اینکه ضروری است نمایندگان مجلس و دولتمردان وارد میدان عمل شوند افزود: بزرگترین سرمایه کنونی گیلان شن و ماسه‌های رودخانه‌ها هستند که اگر به‌درستی مدیریت شوند بخش زیادی از مشکلات برطرف می‌شوند و وظیفه فرماندار و استاندار و نمایندگان مجلس است که پیگیر برداشت غیرمجاز شن و ماسه باشند.

جانشین اسبق سپاه قدس گیلان سردار سلیمانی را الگوی یک مسئول انقلابی دانست و گفت: چندین سال است که جنگنده‌های آمریکایی سردار سلیمانی را تحت تعقیب داشتند و اینکه چرا چند روز پیش اقدام به چنین جنایتی کردند بعدها مشخص می‌شود؛ انقلاب به‌وسیله افرادی همچون سردار سلیمانی پیشرفت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات استان گیلان نیازمند وجود افرادی همچون شهید رجایی است خاطرنشان کرد: یکی از معضلات کنونی استان بحث مرکبات است و اگر مسئولان فعلی بخشی از پرتقال کشاورزان را خریداری کنند یا با کارخانجات آبمیوه‌های صنعتی قراردادهایی منعقد کنند این کشاورزان متضرر نمی‌شوند.

علیزاده با بیان اینکه درد مردم این است که مسئولان به‌راحتی از کنار مشکلات آنها عبور می‌کنند عنوان کرد: اگر مسئولان انقلابی عمل کنند مشکلات برطرف می‌شود زیرا این مردم هیچ‌گاه کوتاهی نکردند و باید قدردان آنها بود؛ نیازمند افرادی همچون سردار سلیمانی برای حل مشکلات هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رشت بسیاری از افراد در بدترین شرایط زندگی می‌کنند تصریح کرد: معضل اشتغال و محرومیت از مهم‌ترین مشکلات استان گیلان هستند که عده‌ای زمان انتخابات با سوءاستفاده از مشکلات مادی مردم و با کارهایی همچون پرداخت مبلغ ناچیزی پول آنها را فریب داده و رای می‌خرند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 7 =