محمد برادران رحمانی ؛ من جوان هستم و به واسطه روانشناسی انقلابی دنبال بهبود وضعیت مردم می باشم

0 166

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت:
جوانان برای برون رفت از مشکلات راهکار دارند/ من هم غصه کنکور خوردم/مسئولان را با قدرت تنها نگذارید/من جوان گام دوم انقلابم
عصرکاسپین /کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با اشاره به اینکه جوان ترین کاندیدای کشور هستم، گفت: جوانان برای برون رفت از مشکلات کشور راهکار دارند
محمد برادران رحمانی، جوانترین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از رشت، امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریکفرا رسیدن دهه فجر و میلاد خجسته حضرت فاطمه الزهرا(س)،اظهار داشت: اگر یک انسان عافیت طلب و منفعت طلب باشم جوان انقلابی نسیتم.
علوم انسانی رشته ای برای ساخت جامعه
این کارشناس ارشد حقوق با اشاره به دغدغه های دهه شصتی ها به عنوان نسل امروز افزود: من حقوق خواندم زیرا این رشته را در راس علوم انسانی میدانم و علوم انسانی را رشته ای برای ساخت جامعه ام می شناسم.
وی با اشاره به ارائه پایان نامه خود درباره «مسئولیت بین المللی ناشی از تحریم های ایران» ادامه داد: به عینه دیدم که تحریم ها با عراق چه کرد.
براداران رحمانی با بیان اینکه امروز جوانان نخبه برای برون رفت کشور از معضلات راهکارهای اساسی دارند، خاطر نشان کرد: امروز مشکل کشورما نبود مدیریت درست و احساس مسئولیت توسط مسئولان است و ورود جوانان متعهد می تواند برای پیشگیری از معضلات کشور یک راهکار باشد.

به جرم جوانی ایراد نداشتن سوابق کاری و تجربه کافی را از من می گیرند
وی با اشاره به اینکه امروز به جای اینکه همدرد هم باشیم درد هم شده ایم تصریح کرد: من هم از ناکارآمدی ها آمار و ارقام دارم ولی هرگز در سخنرانی هایم به زبان نیاورده ام .
این مدرس دانشگاه با تاکید براینکه در عصر ارتباطات اگر کسی استفاده از ابتدایی ترین ابزارالات تکنولوژی را بلد نباشد، اصلح نیست ادامه داد: این در حالیست که از بنده به جرم جوانی ایراد نداشتن سوابق کاری و تربه کافی را می گیرند.
برادران رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف اصلی نمایندگان مجلس و حق مطالبه گری مردم از انها اشاره کرد و گفت: من جوان هستم و به واسطه روانشناسی انقلابی دنبال بهبود وضعیت مردم می باشم.
وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان اسفالت کردن نیست ادامه داد: سیاست تمام شئون جامعه فرا گرفته و حتی برای انجام کارهای فرهنگی نیز باید سیاسی بود.
جوانان مظهر دانستن هستند/ من هم غصه کنکور خوردم
این کاندید دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رشت با بیان اینکه از افراد با تجربه تقاضای اعتماد به جوانان را دارم ادامه داد: برای اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده راهکار دارم زیرا من هم کنکور دادم من هم غصه کنکور خوردم تا در دانشگاه سراسری پذیرش شوم.
بیشتر تغییرات دنیا از یک فرد شروع شده است/ مسئولان را با قدرت تنها نگذارید
وی با قرائت این مصرع از مولانا که «تو یکی نئی هزاری» افزود: مشکل ما جوانان اینست که فکر میکنند چون جوان هستیم باید تنها نقدپذیر باشیم.
برادران رحمانی با تاکید براینکه برای مبارزه با فساد تنها نیستم تصریح کرد: مردم و رسانه ها باید مطالبه گر باشند و نباید مسئول را با قدرت تنها بگذارند که موجب سواستفاده می شود.
به گفته وی؛ اگر پیروز این دوره از انتخابات شوم هر ماه با رسانه ها نشست گذاشته و گزارش عملکرد ارائه می دهم.
جوانترین کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی در رشت رسانه ها رکن اصلی مردم سالاری دانست و گفت: دست یاری به سوی رسانه ها دارم و انها را عضو خانواده خود میدانم.
من هیزم انتخابات نیستم
وی با بیان اینکه به من برچسب هیزم انتخابات زده اند، ادامه داد: من چطور میتوانستم از آمار بالای فرار دختران، اعتیاد بالای جوانان، فقر، فحشا و… در شهر و کشورم مطلع باشم و شب آسوده بخوابم.
این مدرس دانشگاه با ابراز تاسف از اینکه از مسئولان تعجب میکنم که با دانستن این امارها چگونه راحت زندگی میکنند تصریح کرد: من یک جوان مستقل هستم و تنها پشتوانه من خداست.
من جوان گام دوم انقلابم
برادران رحمانی، با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری ابراز کرد:
بیانیه گام دوم خطاب به جوانان نوشته شده است و بیشتر تکیه به این قشر دارد و از سوی دیگر در مورد خطاب قرار دادن جوانان است که در این راستا باید بگویم من یک جوان گام دوم انقلاب هستم به همان میزان امیدوار و دغدغه مند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =