رضا عاشری : اولین اقدامم مبارزه با مفاسد مالی است/شورای شهر باید منحل شود

رضا عاشری : اولین اقدامم مبارزه با مفاسد مالی است/شورای شهر باید منحل شود

0 157

عصرکاسپین ،اختصاصی /رضا عاشری نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت مهم ترین طرح های خود بعد از ورود به مجلس را چنین عنوان کرد: جذب اعتبار برای سراوان ، گرفتن دست سرمایه گذار و آوردن سرمایه گذار در رشت و بازستاندن حق مردم.
رضا عاشری با اشاره به صرف هزینه میلیاردی در انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که در انتخابات هزینه های میلیاردی میکنند مطمئنا به درد مردم نمیخورند و برای پرکردن جیب خود و اطرافیان و برای دزدی به مجلس می‌روند.
وی در بحث شفاف سازی اموال خودعنوان کرد: من با خرید و فروش چند واحد در سال ۹۲ پول ۷۰۰ میلیونی خود را نزدیک به ۲ میلیارد رساندم و سال ۲۰۱۲ ماشین خود را به قیمت ۱۰۸ میلیون خریدم.
عده ای هستند که ادعای حزب اللهی بودن دارند اما در عمل می بینیم اینطور نیست گفت: من با همان مقدار درامدی که دارم خمس مال خود را میدهم و بر این عقیده هستم که با پرداخت خمس، مال خود را چندبرابر میکنم.
عاشری با اشاره به اینکه هنوز بودجه ۹۹ تصویب نشده است افزود: هرکسی که از الان وعده های انتخاباتی می‌دهد مطمئن باشید که دروغ میگوید اما من اولین اقدامم مبارزه با مفاسد مالی است که کار بسیار سختی است.
گیلان در رتبه اول از لحاظ دریافت رشوه و باند بازی است اظهار کرد: متاسفانه موضوعی بود که در قبال بدهی شهرداری مقداری ماشین آلات سبک و سنگین داده میشد اما آقایان مسئول به خاطر منافع خود امضا نکردند.
عاشری یکی از مهمترین اقدامات مجلس را ابطال شورا عنوان کرد وگفت: از نظر من شورای شهر باید منحل شود و اگر این امر را یک مطالبه عمومی بدانم قطعاً بعد از ورود به مجلس پیگیری خواهم کرد زیرا شورا و فرهنگ شورایی هنوز در کشور ما به خوبی اجرا نشده است.
رضا عاشری با اشاره به اقدامات شهرداری در دوره ثابت قدم عنوان کرد : با آنکه از مدیران منصوب شده ثابت قدم بودم در زمان ثابت قدم اقداماتی انجام می شد که من همیشه انتقاد داشتم و خیلی از پروژه‌های آن دوره کارشناسی شده نبود مانند سرویس بهداشتی خواهر امام رشت که متاسفانه بدون کارشناسی می‌خواستند انجام بدهند که من مخالف اجرایی شدن این پروژه بودم و همین مساله باعث استعفا یم شد.
وی دررابطه با وضعیت شهرسازی در رشت عنوان کرد: شهرسازی مناسبی در مرکز و حاشیه شهر نداریم در حالی که ظرفیت‌های مناسبی مثل تالاب عینک داریم اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی گفت: دریافتی هر نماینده مجلس ۷۰ میلیون تومان است و پولهایی که برایشان می‌ماند به صورت خرد خرد در بین ادارات تقسیم می‌کند که این درست نیست و باید به صورت کلی خرج شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + هجده =