سردار آقازاده: نبود نظارت در اجرای برنامه‌ها موجب ایجاد بی‌عدالتی می‌شود

سردار آقازاده:نبود نظارت در اجرای برنامه‌ها موجب ایجاد بی‌عدالتی می‌شود

0 154

عصرکاسپین /نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به حیف و میل بیت‌المال به دلیل نبود ‌نظارت‌ها اشاره کرد و گفت: نبود نظارت در اجرای برنامه‌ها موجب بی‌عدالتی در جامعه می‌شود.
سردار سید علی آقازاده با اشاره به صف برخی مدیران با اختلاس‌های ۳ هزار میلیاردی، ۸ هزار میلیاردی، ۱۵ هزار میلیاردی و … در قوه قضائیه، اظهار کرد: اختلاس‌های میلیاردی به معنای آن است یک سیستم مدیریتی بی‌لیاقت، ناکارآمد و دنیا طلب به جان مردم افتاده و یک مجلس غیرموثر در خدمت همین دولت است.
وی، خروجی سیستم مدیریتی ناکارآمد را وجود محرومیت در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز وظیفه نخبگان سنگین‌تر است.
عضو گروه دوستی پارلمانی ایران – آلمان در مجلس هشتم با بیان اینکه نخبگان جامعه لایه امنیتی بین مردم مظلوم و دغل بازانند، تصریح کرد: نخبگان جامعه حائل و حصار بین مردم و فرصت‌طلبان هستند و نباید اجازه دهند دغل‌بازان، دنیاطلبان و زیاده‌خواهان به مردم ظلم کنند و باید جلوی آنها را بگیرند.
آقازاده به مسئولیت بزرگ و تاریخی نخبگان نسبت به گرفتاری‌های مردم اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم مسائل را روشنگری کرده و مردم را توجیه کنیم زیرا این انقلاب به آسانی به دست نیامده است.
وی با اشاره به اینکه قدرت، ابهت و وحدت ملت ایران در منطقه و جهان زبان‌زد است، بیان کرد: استفاده از قدرت در جهت خدمت صادقانه به مردم لیاقت می‌خواهد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: اگر تمام آحاد جامعه حساسیت و تحرک داشته باشند دیگر برخی افراد بی‌سروپا نمی‌توانند بر ما حکومت کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن خارجی مانند گرگ به نظام اسلامی می‌نگرد، بیان کرد: نمی‌گذاریم این نظام در داخل هم به دست گرگ‌ها سپرده شود، آنها که هیچ رحمی ندارند و می‌خواهند مردم را تکه و پاره کنند.
آقازاده تصریح کرد: امیدوارم مجلس به دست نیروهای لایق، توانمند، دلسوز، ایثارگر، غیرتمند و با تعصب دینی سپرده شود و مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =