سیدعلی آقازاده از فقدان عرصه مدیریتی سالم در استان خبر داد

سيدعلي آقازاده از فقدان عرصه مدیریتی سالم در استان خبر داد

0 154

عصرکاسپین /سید علی آقازاده با تاکید بر اینکه مسیر ما پیروی از همه صالحان و بزرگان دین است، گفت: هرجایی که انقلاب نیاز به ایثارگری و دفاع از انقلاب و تمامیت ارزی داشته باشد ما بایستی حضور فعالانه داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی محیط و ظرفیتهای استانی و شهرستانی تصریح کرد: استان گیلان و شهرستان رشت دارای منابع خوبی در حوزه سطحی و زیرزمینی است و ما باید با استفاده از این ظرفیتها در مسیر توسعه بیشتر شهرمان گام برداریم.

وی با اشاره به فقدان عرصه مدیریتی سالم در استان است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه موجود در استان با لحاظ کردن سازوکاری موثر و کاربردی در جامعه می توان مدیریت راهبردی را در جامعه محقق ساخت.

سید علی آقازاده با تاکید بر ضرورت حضور داوطلبانه مدیران در عرصه توسعه ای خاطرنشان کرد: امروز لایه های مدیریتی باید داوطلبانه و دلسوزانه باشد و تیم کارشناسی و نظارتی باید با لحاظ کردن احساس مسئولیت انقلابی در همه عرصه های اجتماعی حضور داشته باشند. بنابراین اگر لایه مدیریتی ما نیروهای مومن کارآمد و توانمند و دلسوزانه باشد شاهد توسعه در همه حوزه ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی اوج ناکارآمدی را در لایه مدیریتی شاهدیم و این توهین به نیروهای باانگیزه و مومن است و اگر یک لایه مدیریتی توانمند بالادستی داشته باشیم در همپوشانی زمانی فعالیتهای خوبی خواهیم داشت.

آقازاده با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای یادآور شد: امید است با انسجام و همدلی ابتدا نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گام برداریم و سپس با حضور نخبگان با ایجاد دیوار محکم از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری شود لذا از نخبگان پاک و ناب انتظار می رود که همواره حضوری روشنگرانه در جامعه داشته باشند تا از تضییع حقوق مردم توسط داوطلبان و چپاولگران و دغلبازان جلوگیری شود.

سردار آقازاده در پایان گفت: اگر در مقابل زیاده خواهان سکوت کنیم، مانیز همراه و هم تیم آنان خواهیم شد. بنابراین با پیروی از سیره ائمه اطهار مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار داده و با سکوت شریک اعمال جنایات گرایانه دغلبازان و چپاولگران نخواهیم شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 2 =