سیدعلی آقازاده : هنرمندان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و با مرتفع نمودن معضلات و مشکلات صنفی آنها، میتوان از ظرفیت آنها در بهبود و ارتقاء فرهنگ اجتماعی جامعه بهره برد

سيدعلي آقازاده : هنرمندان سرمایه هاي اجتماعي جامعه هستند و با مرتفع نمودن معضلات و مشكلات صنفي آنها، ميتوان از ظرفيت آنها در بهبود و ارتقاء فرهنگ اجتماعي جامعه بهره برد

0 129

سیدعلی آقازاده در جمعی از فرهیختگان عرصه هنر:
هنرمندان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و با مرتفع نمودن معضلات و مشکلات صنفی آنها، میتوان از ظرفیت آنها در بهبود و ارتقاء فرهنگ اجتماعی جامعه بهره برد.

سید علی آقازاده در جمعی از هنرمندان گیلانی در سخنانی بیان داشت: هنرمندان بخشی از لایه های مختلف اجتماعی هستند که مشکلات صنفی خاص خود را دارند. البته این معضلات و مشکلات بخشی عمومی و بخشی مدیریتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم با تاکید بر اینکه هنر باید فضای بالندگی و رشد خود را داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر به هنر به لحاظ عاطفی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی توجه نشود عقیم خواهد ماند .

وی افزود: برخی از مشکلات هنر طبیعی و عمومی است اما با توجه به ظرفیت های موجود و در صورت استفاده از منابع موجود می توان به بالندگی هنر و توسعه گیلان کمک کرد.

وی با اشاره به فعالیتهای مدیریتی خود در سنوات گذشته خاطرنشان کرد: امروز مشکلات عدیده ای در جامعه وجود دارد که بخشی را می توان با استفاده از منابع موجود استان برطرف کرد.

آقازاده با اشاره بر وجود جو ناآرام اقتصادی و معیشتی گیلان تصریح کرد: امروز با مشکل ناکارآمدی مدیریتی و نظارتی در کشور و به ویژه در گیلان مواجه ایم، متاسفانه مدیریت امروزی ما سیاسی شده و معامله گری، قراردادها و پول جای مدیریت عادلانه را گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم اذعان داشت:
امروز بیش از ۷۵ درصد کارخانجات استان تعطیل و بیش از ۷۰ درصد زمین های کشاورزی فاقد کاربری مناسب و مکانیزه هستند. فضای گردشگری نامطلوب و نرخ بالای بیکاری استان و ..‌ همه و همه به این دلیل است که نتوانسته ایم از ظرفیتهای استان استفاده کنیم و بیشترین دلیل آن هم ضعف ناکارآمدی مدیریتی استان است.

او گفت: تلفیق سطوح مدیریتی و نظارتی موجود سبب شده که نتوانیم از ظرفیت های مناسب استفاده کنیم، صاحبان زور و قدرت و تزویر نیز نمی گذارند که نیروی خوش فکر و اهل فن قدرت مانور داشته باشند لذا شایسته است تا امروز نیروی آگاه با بیان مشکلات، شناساندن نخبگان و فرهیختگان در راستای حل این مشکلات مطرح شده برآیند.

سید علی آقازاده با تاکید بر ضرورت تقویت حس مطالبه در هنرمندان یادآور شد: همه ما در قبال مسائل اجتماعی و سیاسی باید دغدغه داشته باشیم. نخبگان هنری باید در موضوع مطالبه گری حساس باشند. مدیریت و نظارت نباید از نیروهای فعال خارج و قدرت مانور صاحبان تزویر و ریا افزایش یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم با تاکید بر ضرورت دفاع از حقوق همه طیف ها اذعان داشت: هنرمندان در ایجاد نشاط، شادابی و روشنگری اجتماعی نقش بسزایی دارند و مسئولان باید از فرار سرمایه های استانی جلوگیری نمایند.

وی از فعالیت بیش از ۵۰ کمیته کارشناسی در حوزه کارشناسی ارشد در استان خبر داد و گفت: باتوجه به نوپا بودن این کمیته ها باید با حاکمیت و اصالت اجرایی به لحاظ نظارتی و اجرایی از هرج و مرج مدیریت جلوگیری کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 7 =