سید علی آقازاده از سست شدن بنیان مدیریتی در کلیه سطوح استانی خبر داد

سید علی آقازاده از سست شدن بنیان مدیریتی در کلیه سطوح استانی خبر داد

0 106

عصرکاسپین / سید علی آقازاده از سست شدن بنیان مدیریتی در کلیه سطوح استانی خبر داد

آقازاده با گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا و اظهار خرسندی از حضور در جمع بخشی از شهروندان منطقه یک شهر رشت اذعان داشت: امید است توفیق سربازی مردم شریف و غیور شهرستان رشت داشته باشم و امیدوارم خداوند هرگز توفیق خدمتگزاری به مردم را از من سلب نفرماید.

او با تاکید بر نگرانی های موجود در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی مردم خاطرنشان کرد: من حاضرم از همه موقعیتهایی که دارم برای خدمت رسانی بگذرم تا به مردم شهرم به لحاظ روحی روانی و اجتماعی آسیبی نرسد.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم تصریح کرد: مسئولین با شناخت فرهنگ و عزت مردم عزیز باید از ظرفیتهای بالقوه گردشگری، ورزشی و کشاورزی را شناسایی و با استفاده از نیروهای کارآمد در زمینه کاهش مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: زمانی ما دچار مشکل میشویم که مسئولین و نمایندگان در امانت مردم خیانت کنند‌.

سید علی آقازاده اصالت و ریشه های مردم را اولین امانت مسئولین دانست و گفت: متاسفانه در این امانت شریف مردم خیانت شده است.

نامزد انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مدیران ایثارگر خود به پیشواز خدمت بروند و بدون هیچ منتی به ایفای نقش بپردازند و به مردم خیانت نکنند و با کوچک کردن سفره مردم خودشان میلیاردر شوند، امروز مردم ما مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم نمی کردند.

سردار آقازاده با تاکید بر وجود ضعف مدیریتی و نظارتی در استان یادآور شد: متاسفانه ما شاهد سست شدن بنیان مدیریتی در کلیه سطوح هستیم اگر مدیران ما دلسوز و امانت دار مردم نیستند.
امروز به دلیل وجود ضعف مدیریتی و نظارتی در جامعه مشکلات متعددی دامنگیر مردم ما شده است اگر ما نماینده امانتدار و دلسوز و مدیر کار آمد داشته باشیم هرگز فساد و کلاهبرداری و حقوق های نجومی شکل نخواهند گرفت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =