سید علی آقازاده : مدیریت ناکارآمد و فقدان ساز و کار لازم برای دفاع از حوزه های مختلف آموزشی عملکرد آموزش و پرورش را تحت الشعاع خود قرار داده است

0 131

عصرکاسپین/سید علی آقازاده در جمعی از فرهنگیان شهر رشت:
مدیریت ناکارآمد و فقدان ساز و کار لازم برای دفاع از حوزه های مختلف آموزشی عملکرد آموزش و پرورش را تحت الشعاع خود قرار داده است.

سردار آقازاده در جمع کثیری از فرهنگیان گیلان با گرامیداشت دهه فجر بیان داشت: همه ما در موضوعات و مباحث گوناگون آموزش چه متوسطه و چه عالی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنیم.

وی افزود: متاسفانه شعارها در حوزه علم و دانش بیش از عملکرد ماست. آموزش و پرورش در مولفه هایی چون تعیین حریم و جایگاه حقوقی، تفاوت آموزش و پرورش با دیگر سازمانهای اداری استان در سطوح مختلف کارگری و کارمندی، حق سازمانی و ظرفیت سازمانی آموزش دارای دارای نقصان هایی است .

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم با تاکید بر وجود نظام فاسد جذب در آموزش و پرورش تصریح کرد: جذب باید از کانال واقعی خود صورت پذیرد، امروز به جای اینکه دوستان ما به لحاظ ستادی در درون آموزش و پرورش تحت تاثیر قرارگیرند، تحت تاثیر عوامل بیرونی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه در سیستم اداری و مدیریتی بیداد و جامعه را به سمت واپس گرایی هدایت می کند ضعف مدیریتی و سیستم نظارتی است.

امروز آنچه در سیستم اداری و مدیریتی بیداد و جامعه را به سمت واپس گرایی هدایت می کند ضعف مدیریتی و سیستم نظارتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم فرهنگیان را فرهیختگان جامعه خواند و گفت: اگر مانع فعالیت طیف دنیاطلبان و رانت خواری ها و رشوه گیری ها نشویم باعث تقویت و تثبیت سیستم زور و ریا و تزویر خواهیم شد.
سردار سید علی آقازاده با تاکید بر وجود فساد ظالمانه مدیریتی یادآور شد: طی سالهای اخیر چندین تن از مدیران و معاونین استاندار به دلیل فساد دستگیر می شوند و بسیاری از نمایندگان و مدیران با اطلاع از این ظلم و عمل نابکارانه سکوت اختیار کردند. بنابراین اگر لایه های مختلف فرهیختگان جامعه آگاهانه تر عمل کنند، می توانند با افشاگری خود مانع این دزدی و روشهای های تضعیف کننده بنیه اسلامی مردم شوند.
وی ابراز امیدواری کرد با توانایی جامعه فرهنگیان نسبت به تغییر ساختارهای نامناسب اقدام لازم صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =