سید ولی اله عظمتی:از ظرفیت های گردشگری می توان برای توسعه استان بهره برد

سید ولی اله عظمتی:از ظرفیت های گردشگری می توان برای توسعه استان بهره برد

0 165

عصرکاسپین/سید ولی اله عظمتی فرماندار سابق رشت در جلسه هم اندیشی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از سیزده کرسی نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی سه کرسی سهم رشت است که امیدواریم نمایندگانی که این دوره به مجلس شورای اسلامی راه میابند با تلاش مضاعف خود امانت دار رای مردم باشند.

وی در ادامه افزود: اگر نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با وحدت و همدلی و هماهنگی برای رفع مشکلات استان تلاش کنند می توانند تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشند.

ولی اله عظمتی با انتقاد به عملکرد نمایندگان در سنوات گذشته بیان کرد: اگر اکثر نمایندگان گیلان انرژی را که صرف خنثی کردن و تنش با یکدیگر مصرف می کنند را صرف رفع مشکلات استان بگذارند ، شرایط گیلان بهتر خواهد شد.
پتانسیل های گیلان باید مورد توجه قرار گیرد

ولی اله عظمتی گفت:گیلان دارای پتانسیل های انسانی بیشمار است ولی از آنها در سطوح مدیریتی بهره نمی
برد و این امر باعث کاهش سهم منابع ملی دراستان شده است ولی استان های همجوار با استفاده از همین پتانسیل به رشد چشمگیر دست یافتند.

استفاده از ظرفیت های گیلان مشکلات را کاهش می دهد

فرماندارسابق شهرستان رشت با اشاره به ظرفیتهای طبیعی گیلان خاطر نشان کرد: گیلان دارای ظرفیتهای بسیار بالا در زمینه صادرات محصولات تولیدی و صنعتی است ، ۴۰ درصد برنج کشور ۹۰درصد چای کشوردراین استان تولید می شود .

وی افزود: با توجه به چنین موقعیتی که در گیلان وجود دارد وظایف نمایندگان بسیارخطیر ومهم است چون نماینده باید به منافع همه بیندیشد و به جای منافع شخصی بفکر منافع مردم باشند و بدور از باند بازی و وکیل الدوله بودن ، خود را وکیل مردم بداند.
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشت بیان کرد: گیلان نیازمند برنامه های استراتژیک است و با توجه به تقلیل منابع دولت ، باید برای جذب سرمایه گذاراران برای توسعه استان ، برنامه ریزی و همت شود اما متاسفانه در سنوات گذشته با سرمایه گزاران برخورد خوبی صورت نگرفته و کار برای سرمایه گزاران تسهیل نشده است.

عظمتی شایسته سالاری را از ارکان مهم مدیریتی دانست و ادامه داد: ساختار مدیریتی باید بدون در نظر گرفتن نسبتها با طبقه بندی بر طبق اولوبت تقسیم بندی شوند.

وی به ظرفیت های گردشگری استان اشاره کرد و بیان داشت :گیلان استانی توریسم پذیر است و سالانه ۳۰ میلیون گردشگر و صدها توریسم سلامت به استان سفر می کنند قدر مسلم باهمدلی واتفاق نظرها میتوان ازاین فرصت برای توسعه گیلان وکشور بهره گرفت.

فرماندار سابق رشت خود را به عنوان کوچکترین عضو در عرصه انقلاب اسلامی ، خادم ونوکر مردم خواند و اضافه کرد:همواره به این نوکری مردم افتخار می کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − شش =