طبق نظر سنجی های عمومی ؛قوت گرفتن حضور “حسین رضا پور ” در بین سه کاندیدای منتخب شهرستان رشت

طبق نظر سنجی های عمومی ؛قوت گرفتن حضور “حسین رضا پور ” در بین سه کاندیدای منتخب شهرستان رشت

0 189

عصرکاسپین / طبق نظر سنجی های عمومی ؛قوت گرفتن حضور “حسین رضا پور ” در بین سه کاندیدای منتخب شهرستان رشت

هر چه به روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم گمانه زنی ها برای مشخص شدن سه نماینده پر طرفدار شهرستان رشت قوت می گیرد .
حسین رضاپور که از چهره های شناخته شده در شهرستان و استان می باشد و در دوره ی قبل انتخابات نمایندگی مجلس یکی از شانس های مطرح برای تصدی کرسی بهارستان بود و با اختلاف کمی از رقبای خود از صحنه ی انتخابات کنار رفت ،اینک بر طبق گمانه زنی ها و نظر سنجی ها در بخش های تابعه شهرستان رشت شانس خوبی برای قرار گرفتن در بین منتخبین مجلس خواهد داشت.
رضاپور که هیچ حاشیه ای در زندگی کاری و شخصی خود نداشته و در هیچ یک از فرازهای زندگی شخصی و کاری خود نقطه خاکستری نیز ندارد ، اکنون صدای مردمی شده است که به دنبال مطالبه گر و فریاد رس برای حق و حقوق خود می گردند.
وی که دانش آموخته ی رسانه است و آگاهی خاصی از روند فعالیت های رسانه های مکتوب ،مجازی ،شنیداری و دیداری دارد با استفاده هوشمندانه از رسانه ها به عنوان ابزار نوین تبلیغات ،ضمن کاهش هزینه ی هنگفت تبلیغاتی که از سوی سایر رقبای انتخاباتی شاهد آن هستیم و شهر رشت را تبدیل به یک زباله دان از پوسترهای تبلیغاتی کرده اند، توانسته به اقبال خوبی دست یابد و حتی مورد توجه حامیان محیط زیست قرار گیرد،محیط زیستی که به یکی از معضلات و چالش های استان گیلان بدل شده است. 
رضا پور با بهره گیری از نیروهای جوان رسانه صدا و برنامه های خود را به گوش همگان رسانده و با بیان مستند و دقیق نقاط ضعف استان گیلان و شهرستان رشت به بی کفایتی مدیران استانی که بعضاً با رانت و بده بستان های جناحی و حزبی بر مسند قدرت نشسته اند اذعان داشته است.
که در این راستا صراحت کلام حسین رضاپور در بیان زندگی پر از رنج و دشواری مردم کشاورز و حاشیه نشینان شهرستان رشت، موجب شده تا مردم مطالبه گری خود از مسئولین را عنوان کنند. 
مردم شهرستان رشت که مردمی شجاع و آزاده هستند ، با سخنان شجاعانه و صادقانه این مرد لشت نشایی ارتباط عمیق برقرار کرده و او را از جنس دردهای خود دیده اند. 
لازم بذکر است کلام رضاپور و آگاهی صحیح وی از درد مردم موجب محبوبیت بالای او در بین مردم شهرستان رشت در روزهای اخیر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یک =