علیرضا محمدی : مدیر جهادی مدیری است که دلسوز مردم ،از جنس مردم و با مردم باشد

علیرضا محمدی :مدیر جهادی مدیری است که دلسوز مردم ،از جنس مردم و با مردم باشد

0 223

عصرکاسپین /دکتر علیرضا محمدی فعال سیاسی و مدیر کل اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره ) گیلان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه عنوان کرد : نیازمند مدیران جهادی برای رفع معضلات در کشور هستیم

علیرضا محمدی مدیر کل اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره ) و مشاور مشاور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره ) کشور در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : انقلابی که در سال ۵۷ صورت گرقت با هدایت و رهبری امام راحل (ره ) انقلابی بود که محوریت آن را مردم و رمز موفقیت آن نیز وحدت کلمه بود.
وی افزود : وحدتی که بر مبنای اصول و ارزشهای دینی بنا شده بود و به راستی “انقلاب ما انفجار نور بود ” و بمانند نور نیز گستره ی آن در جهان اسلام کاملا مشخص است .
محمدی اضافه کرد : یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی ،شهدای هشت سال دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در یادها ماندگار و گرامی است و خون این شهدا تاکنون درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و حضور مردم ،این انقلاب ۴۱ ساله شد و ریشه ی این درخت تنومند و قوت آن به جهانیان ثابت شده است.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : مردم با حضور خود نشان دادند که در پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و غیور مردان سپاه پاسداران به فاصله ی کمی از شهادت سردار سلیمانی انتقام خود را گرفتند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وظیفه ی خدمت به مردم از سوی مردم بسیار سنگین و خطیر است ،عنوان کرد : مردم عزیز و ولایتمدار ما همواره در برهه های حساس نظام حضور داشته اند و وظیفه ی مسوولین این است که با مدیریت جهادی و فعالیت مضاعف به مردم خدمات شایسته ارایه دهند.
وی ادامه داد : هر فردی در جایگاهی که قرار دارد باید به وظایف خود به درستی عمل کند و مدیر جهادی مدیری است که دلسوز مردم ،از جنس مردم و با مردم باشد .
محمدی اذعان داشت : امروز متاسفانه شکاف بین مردم و مسوولین قابل قبول نیست و نماینده مجلس ،وزیر و مسوولین خود را از نظر سبک زندگی از مردم جدا کرده و جز خواص شده اند.

حوزه کشاورزی استان مالکان غایب دارد

محمدی با اشاره به ظرفیت های استان گیلان در بخش های مختلف گفت : گیلان در بین سایر استانهای کشور از پتانسیل های بالقوه و منحصر بفردی برخوردار است که این استان را خاص جلوه داده و این ظرفیت های بالقوه باید به بالفعل تبدیل شود .
وی افزود : محصولاتی نظیر برنج ،چای و زیتون مختص گیلان است اما آیا زیر ساخت های کشاورزی لازم در خصوص کشت این محصولات و بهره گیری از صنایع تبدیلی در استان مهیاست ؟ استان گیلان از نظر مالکیت زمین برای کشاورزی ۰٫۰۶ هکتار است و امروز حوزه ی کشاورزی مالکان غایب دارد ،مالکان زمین های کشاورزی در شهر یا خارج از استان سکونت دارند و این یکی از دغدغه های بزرگ کشاورزی گیلان محسوب می شود .
وی افزود : ما درک درستی از محصول استراتژیک کشاورزی خود نداریم و در حالیکه دنیا در کشاورزی رو به پیشرفت است کشاورزان ما اکثرا تحصیلکرده نیستند و فرزندان آنها نیز انگیزه ماندن در روستا و کار کشاورزی را ندارند.
محمدی اضافه کرد : ما باید از کشاورزان حمایت های لازم را انجام دهیم تا کشاورزی برای آنان مقرون بصرفه باشد.
وی با بیان اینکه مجلس یازدهم نیازمند تحول است ،گفت : نمایندگان مجلس باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند نه اینکه به موارد شخصی و کوچک بسنده کنند و از مشکلات حوزه ی انتخابیه خود غافل شوند.
محمدی با اشاره به مشکلات معیشتی در جامعه اذعان داشت : امروز نیازمند تعامل نمایندگان برای رفع مشکلات معیشتی مردم هستیم و این تعامل باید در مجلس آینده در بین نمایندگان استان گیلان برای رفع معضلات استان رقم بخورد که متاسفانه در طول سالهای گذشته این تعامل و همدلی وجود نداشته و موجب عقب افتادگی استان شده است.
لازم به ذکر است محمدی تنها کاندید آذری زبان حوزه رشت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =