لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۱۳ شهرستان‌ گیلان نهایی شد+ اسامی

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۱۳ شهرستان‌ گیلان نهایی شد+ اسامی

0 199

عصرکاسپین/مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از معرفی نظرعلی علیزاده در حوزه رودسر و املش خبر داد و گفت: لیست این شورا به غیر از بندرانزلی در مابقی شهرستان‌های گیلان نهایی شد.
محمد پورپیر از نهایی شدن لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان رودسر و املش و معرفی نظرعلی علیزاده خبر داد و اظهار داشت: گزینه‌های اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به غیر از بندرانزلی در مابقی شهرستان‌های استان گیلان نهایی شده است.

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در مورد گزینه‌های نهایی شورا در دو حوزه آستارا و آستانه‌اشرفیه نیز عنوان کرد: در شهرستان آستارا ولی داداشی و در آستانه‌اشرفیه هم محمد علی رمضانی به عنوان گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

پورپیر با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بندرانزلی فعلاً گزینه‌ نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشخص نشده است تصریح کرد: خلیل بهروزی‌فر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های فومن و شفت، ذبیح‌الله نیکفر در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل و پرویز محمدنژاد در حوزه لنگرود به عنوان گزینه نهایی شورای ائتلاف معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در مورد حوزه‌های انتخابیه رودبار و تالش نیز خاطرنشان کرد: کاظم ارجمندی‌ در حوزه انتخابیه رودبار و محمود شکری در حوزه تالش به عنوان گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند.

پورپیر برگزاری نشست فوق‌العاده این شورای در روزهای گذشته را نیز مورد اشاره قرار داد و در تشریح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: با نهایی‌شدن لیست این شورا در حوزه انتخابیه رشت، آقازاده، کوچکی‌نژاد و احمدی سنگر به عنوان گزینه‌هایی اصلی انتخاب شدند.

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در تشریح بیشتر نحوه عملکرد شورا در انتخابات مجلس یازدهم افزود: براساس دستورالعمل رسمی شورای نیروهای انقلاب اسلامی، معیار اعلام نامزدهای ائتلاف در هر حوزه انتخابیه، صرفا مکانیسم مجمع نیروهای انقلاب حوزه و همچنین پذیرش میثاق‌نامه ائتلاف توسط نامزدها بوده است.

به گزارش تسنیم، ساز و کار شورای ائتلاف مبتنی بر شناسایی کاندیداها و تعیین نامزد نهایی به‌طوری است که نخبگان و فعالان اجتماعی و آحاد دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تعیین نامزد نهایی ائتلاف بر اساس شیوه‌ای که اعلام می‌شود نقش دارند و توسط شورای حوزه‌های انتخابیه که توسط مجامع شهرستان‌ها معرفی شده‌اند انتخاب می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 12 =