نادر حسینی :خانواده هایی در گیلان وجود دارند که معطل نان شب هستند اگر قانون به درستی اجرا می شد چنین خانواده هایی در شهر ما نبودند

نادر حسینی:خانواده هایی در گیلان وجود دارند که معطل نان شب هستند اگر قانون به درستی اجرا می شد چنین خانواده هایی در شهر ما نبودند

0 331

عصرکاسپین/نادر حسینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان رشت گفت: اگر نمایندگان ادوار گذشته به مردم و انقلاب خدمت می کردند و واقعا آنچه که مردم و انقلاب می خواهند را در مقام عمل پیاده می کردند به ورود من و امثال من نیازی نبود ولی به علت عدم عملکرد مطلوب نمایندگان ادوار گذشته ؛ تکلیف بر ما شد که ورود کنیم.
وی اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر به صورت مردمی و خودجوش حضور داشتم و در هیچ لیستی حضور نداشتم و با عنایت الهی ۷ هزار رای کسب کرده ام و این آرایی بالاتر از افرادی است که در سالهای قبل در شورا حضور داشتند و از امکانات خوبی نیز برخوردار بودند
حسینی با اشاره به اینکه برخی افراد در میدان رقابت با هزینه های گزاف و برخورداری از حمایت های کلان حضور می یابند با انتقاد از این موضوع عنوان کرد: برخی از این افراد در سالهای گذشته امتحان خود را پس داده اند و امروز وظیفه رسانه هاست که وارد عرصه شوند و افراد متخصص و اصلح را که در احزاب و گروه های سیاسی وارد نشده اند را حمایت کنند.
یک نماینده باید بتواند در طول چهار سال خدمت خود یک طرح از خود به یادگار بگذارد که بعدها از ان با نام آن طرح یاد شود شهید رجایی در یک مدت بسیار بسیار کوتاه ار خود چنین چیزی را به یادگار کذاشت و این است معنای مدیریت انقلابی و مدیر انقلابی تنها برای مردم خدمت می کند.
وی با اشاره به ایجاد ۴۰ کارگروه با ۴۰ محور کاری گفت: این کارگروه ها در محورهای مختلف ورود می کنند و با بررسی معضلات و نگاه تخصصی و بیان راهکار تخصصی به من یاری خواهند رساند و من مجری این مجموعه تخصصی خواهم بود.
حسینی با اشاره به ظرفیت های بالای استان گیلان در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از سرمایه گذاران از گیلان عبور می کنند و در استان های همجوار سرمایه گذاری می کنند چرا که عدم تکریم سرمایه گذار در رشت صورت می گیرد .
وی با اشاره به وظایف محلی یک نماینده بیان داشت: در رشت بیش از ۵۰۰ محله وجود دارد و مردم مطالباتی دارند اینجا وظیفه دولت است و نمایندگان باید یقه دولت را بگیرند.
فعال فرهنگی و قرآنی قانونگذاری صحیح، نظارت دقیق بر عملکرد مجلس و پیگیری مطالبات به حق مردم را سه وظیفه اصلی نماینده در مجلس عنوان کرد و افزود: خانواده هایی در گیلان وجود دارند که معطل نان شب هستند اگر قانون به درستی اجرا می شد چنین خانواده هایی در شهر ما نبودند، مبنای فکری من انقلابی گری است و سعی کرده ام وابسته به هیچ جناحی نباشم و پاسخگوی مردم باشم.
لازم به ذکر است نادر حسینی دارای ۲۲سال سابقه فعالیت فرهنگی، اجتماعی و قرآنی می باشد. وی در طول ۲۲سال فعالیت کاری در مسیر انقلاب و ارزشهای انقلاب و ولایت فقیه گام برداشته و بیش از ۵۰ مرکز فرهنگی قرآنی در گیلان تاسیس کرده است.
فعال فرهنگی قرآنی بیش از ۳۰۰ جوان را در مراکز قرآنی مشغول به کار کرده است و بیش از هزار مربی قرآنی در شهرهای مختلف گیلان و مازندران آموزش داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =