‍سردار آقازاده: رفتار مدیران جامعه باید هم شأن مردم باشد

‍سردار آقازاده: رفتار مدیران جامعه باید هم شأن مردم باشد

0 101

عصرکاسپین /نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مردم گیلان را مؤمن، متدین، انقلابی، اهل خیرات، دارای محبت، عاطفه، فرهنگ و آرمانی توصیف کرد و گفت: رفتار مدیران جامعه باید هم شأن مردم باشد.
سردار سید علی آقازاده با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ موجود در جامعه اظهار کرد: بستر برای استفاده از ظرفیت‌های موجود به نحو بسیار بالایی وجود دارد و مسئولان باید بتوانند از آن به بهترین روش استفاده کنند.
وی به ظرفیت‌های مادی و معنوی جامعه اشاره کرد و افزود: اگر مسئولان به طور دلسوزانه و با نگاه شایسته سالاری بخواهند عمل کنند به طور قطع نتیجه مطلوب خواهند گرفت.
نماینده مردم شهرستان رشت در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه مبتلا به سوء مدیریت و ناکارآمدی مدیریتی شده است، تصریح کرد: برخی افراد بعضی از مناصب را غصب کردند و با ذلت، باندبازی و پارتی بازی در حال مدیریت هستند.
آقازاده یادآور شد: البته تمام مسئولان اینگونه نیستند اما اگر یک نفر در جامعه اسلامی باشد، بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: زمانی که ارباب رجوع به مدیر ذلیل، بی‌همت، بی‌تعصب و کم حافظه مراجعه می‌کند به جای اینکه این رجوع را به عنوان یک ثواب و نعمت الهی ببیند و برای برطرف کردن مشکل اجتماعی یا فردی ارباب رجوع اقدام کند، با ناراحتی و عصبانیت او را از اتاق بیرون می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم بیان کرد: مسئول ذلیل نه تنها مدیر در جامعه اسلامی محسوب نمی‌شود بلکه نفوذی و سارقی است که پست و فرصتی از نظام اسلامی را گرفته و به جامعه اسلامی خیانت می‌کند.
آقازاده، برخی ضعف‌ها، عقب‌ماندگی و مشکلات در جامعه را به دلیل ضعف مدیریت اجرایی به توکل به خدا و ضعف ایمان عنوان کرد و گفت: بعضی از مدیران اعتقادی برای خدمت به جامعه ندارند و بیشتر از منافع اجتماعی به فکر منافع و جیب خود هستند و اگر غیر از این بود اکنون جامعه با چنین وضعیتی مواجه نبود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + چهار =