نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان؛ آزمایشگاه های تشخیصی کرونا ویروس در استان گیلان راه اندازی شده است

0 98

عصرکاسپین/دکتر مهدی شادنوش، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت با بیان اینکه روز به روز تیم مقابله با کرونا منسجم ترمی شود، گفت: با توجه به امکان شیوع گسترده ویروس کرونا نمی توان انتظار داشت که به سرعت مهار شود اما مردم باید توصیه های خدمتگزاران عرصه سلامت را جدی بگیرند.

وی افزود: مردم باید همکاری هایی که از آنان درخواست می شود را انجام دهند و یکی از راه های مهم قطع زنجیره انتقال این ویروس حضور مردم در منزل و پرهیز از ترددهای بی مورد در معابر عمومی است.

شادنوش با اشاره به اینکه طی روزها و هفته های گذشته بارها تاکید شده است از سفر غیر ضروری به گیلان اجتناب شود، اظهار داشت: متاسفانه این روند هنوز متوقف نشده است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خاطرنشان کرد: گیلان یکی از مراکز مهم آلوده کشور است و قطعا پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین همه باید همت کنند تا از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: به لطف حمایت مردم و تمهیدات دولت، بیمارستان هایی مختص آنفولانزا در نظر گرفته شده است، آزمایشگاه های تشخیصی این ویروس در استان راه اندازی شده و در روز گذشته ما نمونه های تشخیصی خود را به تهران ارسال نکرده ایم.

وی در پایان تصریح کرد: تجهیزات به مرور در حال وارد شدن به استان است و به یاری خداوند نگرانی ها کاهش خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 1 =