۳۴۵ صندوق سیار انتخابات در استان گیلان فعال است/ تمام مناطق صعب‌‌العبور استان تحت پوشش قرار گرفتند

0 90

عصرکاسپین/مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گیلان از وجود ۳۴۶ صندوق سیار انتخابات در گیلان خبر داد و گفت: تمام مناطق صعب‌‌العبور استان با صندوق‌های ثابت و سیار تحت پوشش قرار گرفتند. کیمیا تنهایی صبح امروز در ستاد انتخابات استان گیلان و در جمع خبرنگاران، شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تمام مناطق صعب‌‌العبور استان گیلان با اعزام نیروها و ارسال صندوق‌های ثابت و سیار تحت پوشش قرار گرفتند.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گیلان فراهم آوردن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای شرکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از رسالت‌های این کمیته عنوان کرد و ابراز داشت: تأمین منابع انسانی و تجهیزات الکترونیکی احراز هویت از اقداماتی است که در روزهای گذشته انجام شد.

کیمیایی با بیان اینکه صندوق‌های سیار و دستگاه‌های تشخیص هویت با خودروهای کمک‌دار به مناطق صعب‌العبور استان گیلان فرستاده شدند اظهار داشت: رودبار، تالش، شفت، فومن، رکدسر، سیاهکل و رضوانشهر از جمله مناطقی در گیلان هستند که صندوق‌های سیار به مناطق صعب‌العبور آنان ارسال شد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان رودبار در سطح استان گیلان دارای بیشترین صندوق سیار است خاطرنشان کرد: در برخی نقاط رودبار صندوق‌های ثابت هم تعبیه شده اما با توجه به وجود روستاهایی با پراکندگی زیاد و در راستای اخذ آراء مردم این شهرستان، صندوق‌های سیار هم ارسال شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان از تخصیص دو مرحله اعتبار از وزارت کشور به استان گیلان جهت فراهم آوردن ملزومات انتخابات مجلس یازدهم خبر داد و تصریح کرد: در راستای پوشش‌دهی تمامی امکانات لازم، مرحله سوم این اعتبارات نیز طبق اعلام وزارت کشور قرار است متعاقباً به استانداری گیلان پرداخت شود.

تنهایی دادن آموزش‌های کاربردی لازم به اعضاء هیئت‌های بازرسی، نظارت و کاربران دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت را در استان گیلان مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: انتظار داریم با استفاده از این امکانات که به سراسر گیلان ارسال شده است در جریان برگزاری انتخابات کمترین خطا و مشکلات اجرایی به وجود بیاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 1 =