اعضای یک خانواده قاچاقچی موادمخدر در گیلان دستگیر شدند

0 135

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: اعضای یک خانواده به دلیل حمل ۵ کیلوگرم مواد مخدر هروئین و شیشه در منطقه سراوان رشت دستگیر شدند.

عصر کاسپین/ سرهنگ علی احمدپور امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری اعضای یک خانواده قاچاقچی مواد مخدر در استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: این خانواده به دلیل حمل مواد مخدر در منطقه سراوان رشت دستگیر شدند‌.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه حدود ۵ کیلوگرم مواد مخدر هروئین و شیشه از این خانواده کشف و ضبط شد خاطرنشان کرد: پلیس پس از دریافت خبر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی گیلان، بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

احمدپور با اشاره به مواد مخدری که از متهمان کشف شد ابراز داشت: پس از انجام بازرسی‌های لازم حدود ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و یک کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه از متهمان شناسایی و کشف شد.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه متهمان مذکور پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند ابراز داشت: متهمان این پرونده که اقدام به حمل مواد مخدر کردند ۲۴، ۳۰، ۳۱ و ۴۳ ساله هستند که مادر و دختر ، داماد و دوست داماد این خانواده هستند.

احمدپور با اشاره به نحوه دستگیری این خانواده متهم خاطرنشان کرد: اتوبوسی که اعضای خانواده مواد را با آن جابجا می‌کردند در واقع توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین مشارکت فرماندهی مرزبانی استان شناسایی و پس از تعقیب در منطقه سراوان رشت متوقف شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =