۷۰ درصد نیروی انسانی نداجا در مرکز تخصص‌های دریایی رشت تربیت می‌شود

0 450

جانشین فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت گفت: ۷۰ درصد از شاکله نیروی انسانی نداجا در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت تربیت می‌شود.

عصر کاسپین/ ناخدا یکم سید جواد حسینی شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه گیلان ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز آموزش تخصص‌های دریایی اظهار داشت: این مرکز به‌عنوان تنها نماینده ارتش در گیلان به تربیت نیروهای انقلابی و مومن و متعهد مشغول است.

جانشین فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با بیان اینکه ۷۰ درصد از شاکله نیروی انسانی نداجا توسط این مرکز تربیت می‌شود تصریح کرد: آموزش رزم مقدماتی سربازان در مجتمع آموزشی شهید نامجو و تربیت نیروها در حوزه مهارت‌های سطحی و زیرسطحی از اقدامات ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار بر ضرورت هم‌افزایی ارتش و سپاه جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: وظیفه ذاتی ارتش و سپاه یکی بوده و این دو نهاد انقلابی باید با همکاری هم اهداف نظام اسلامی را تحقق بخشند.
حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی با بیان اینکه خدمات ارتش و سپاه در بحران کرونا ارزشمند و قابل تقدیر است عنوان داشت: ارتش و سپاه باید با وجود فرماندهان انقلابی و متدین متحدانه در کنار یکدیگر و برای خدمت به مردم آماده باشند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت نیز در این دیدار ضمن یکی دانستن رسالت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: انتصاب حجت‌الاسلام محمدی به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان را تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام علی‌محمد حسن‌زاده با اشاره به اهمیت نماز و به‌ویژه برپایی نماز جماعت در این مرکز خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم ما که بر آن تاکید داریم برپایی نماز جماعت در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هجده =