حمایت تمام قد مجلس از پلیس / عربده‌‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند

0 43

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه عربده‌‎کشان و اشرار باید به سزای اعمالشان برسند گفت: مجلس شورای اسلامی تمام قد در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از پلیس حمایت می‌کند.

عصر کاسپین/ “محمدرضا احمدی” با توجه به آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گفت: اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش پیشکش‌کردن امنیت به مردم است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی جامعه وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: مجلس شورای اسلامی تمام قد در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از پلیس حمایت می‌کند.

منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش افزود: شهر برای آسایش و امنیت مردم است و عربده‌‎کشان و اشرار قطعا از مردم نیستند و باید به سزای اعمالشان برسند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی برای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: با وجود نیروی انتظامی و برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضائی با اراذل و اوباش، شهروندان هیچ گونه نگرانی نسبت به اشرار نداشته باشند و هرگونه مزاحمت از سوی مخلان نظم و امنیت را از طریق سامانه تلفنی۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − دوازده =