«قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش» در استان گیلان آغاز به‌کار کرد

0 53

فرمانده انتظامی گیلان گفت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش با هدف ارتقاء امنیت روانی شهروندان در گیلان آغاز به کار کرد.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران تامین امنیت مردم را اولویت نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گیلان جهت برقراری و حفظ ثبات در جامعه فعالیت خود را آغاز کرده ‌است.

فرمانده انتظامی استان گیلان برخورد سخت و قاطعانه ناجا با اراذل و اوباش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش تمامی تحرکات مخلان امنیت جامعه را به‌دقت رصد می‌کند و مبارزات ما تا ریشه‌کنی کامل این ناهنجاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه و بدون تسامح با مخلان امنیت جامعه تصریح کرد: ناجا با تمام توان و امکانات خود به میدان مبارزه با اراذل و اوباش وارد شده است و هیچ یک از اقدامات آنها در فضای مجازی و حقیقی از چشم پلیس پنهان نخواهد ماند.
سردار ملکی اقدامات ناهنجاری که نظم و امنیت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازد مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: اقداماتی از قبیل عربده‌کشی، قلدری، ایجاد ناامنی برای مردم، استفاده از سلاح گرم و سرد موجب واکنش نیروی انتظامی می‌شود و ما در این‌باره هیچگونه گذشتی نخواهیم داشت‌.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم تاکید دارند خاطرنشان کرد: حفظ امنیت جامعه و برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز ناجا است.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها، مقامات قضائی و همراهی مردم در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش عنوان داشت: از مردم درخواست داریم جهت یاری رساندن به پلیس برای برقراری امنیت در جامعه هرگونه تحرکات مشکوک و مخاطره‌آمیز در سطح استان را از طریق سامانه ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =