رئیس پلیس راهور گیلان: تردد خودروهای پلاک قدیم منطقه آزاد انزلی ممنوع شد

0 62

رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: تردد خودروهای پلاک قدیم منطقه آزاد انزلی از امروز ممنوع شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ امیر طالبی رحیم‌آبادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمان قانونی در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی به اتمام رسیده و مالکان این خودروها حق تردد با پلاک قدیمی را ندارند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با بیان اینکه مهلت نهایی تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی ۳۱ شهریورماه بود بیان کرد: از امروز یعنی نخستین روز مهرماه، تردد خودروها با پلاک قدیمی منطقه آزاد انزلی ممنوع است.

طالبی‌ رحیم‌آبادی به زمان ابلاغ طرح تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی با پلاک با فرمت ملی اشاره و تصریح کرد: این موضوع از مهر ماه سال گذشته به رانندگان خودروهای منطقه آزاد انزلی ابلاغ شده بود.
وی با بیان اینکه فرصت کافی در اختیار مالکان این خودروها برای تعویض پلاک درنظر گرفته شد افزود: طبق قانون خودروهای پلاک قدیمی منطقه آزاد انزلی به‌عنوان پلاک غیرمجاز شناخته شده و اجازه عبور و مرور در معابر استان را ندارند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به اینکه خودروهای پلاک قدیمی منطقه آزاد انزلی از امروز اجازه عبور و مرور ندارند خاطرنشان کرد: پلیس درصورت مشاهده هرگونه تخلف با رانندگان خاطی برخورد کرده و از تردد آنها جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مالکان خودروهای پلاک قدیم منطقه آزاد انزلی همچنان قادر به تعویض پلاک خودروی خود هستند گفت: تردد این خودروها طبق قانون ممنوع است لذا برای پیگیری امور مربوط به تعویض پلاک باید با خودروبر حمل شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =