عزم پلیس گیلان برای مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی؛ جاعل ۱۱ فقره تسهیلات بانکی در رشت دستگیر شد

0 26

فرمانده انتظامی گیلان گفت: فردی که با ارائه اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز می‌کرد توسط پلیس در رشت دستگیر شد.

عصر کاسپین/ سردار عزیزالله ملکی امشب در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری عامل دریافت تسهیلات با اسناد جعلی در رشت خبر داد و اظهار داشت: متهم ۵۳ ساله که با ارائه اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلات از یکی از بانک‌های شهر رشت کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این متهم توسط ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس گیلان شناسایی شد عنوان کرد: این فرد با ارائه اسناد جعلی و تبانی با رئیس، معاون و معاون اعتباری یکی از بانک‌های شهر رشت به‌صورت مرحله‌ای، تسهیلات بانکی غیرمجاز دریافت کرده بود دستگیر شد.

ملکی با اشاره به مبلغ تسهیلاتی که این متهم به‌صورت غیرمجاز از بانک دریافت کرده بود خاطرنشان کرد: این متهم با این شیوه حدود ۱۱ بار تسهیلات بانکی غیرمجاز و در مجموع مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده بود.
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۳ متهم دیگر این پرونده خبر داد و بیان داشت: فرد مورد نظر در قِبال همکاری برخی کارمندان این بانک با وی به آن‌ها نیز مبالغی پرداخت کرده بود که ۳ متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

مبارزه با اختلال در نظام اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اختلاس، احتکار، اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی، پول‌شویی، زمین‌خواری، رباخواری، تقلب در پرداخت عوارض گمرکی، فرار مالی و جرائم بورس از جمله مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در گیلان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + هجده =