افتخاری دیگر برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان : کسب عنوان فناور برتر در بیست و یکمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان گیلان

0 29

از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در بیست و یکمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان گیلان در سال ۹۹ تجلیل به عمل آمد.

عصر کاسپین/ در ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان گیلان از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تجلیل به عمل آمد.

این اداره کل با توجه به دریافت بالاترین نمره کسب شده ما بین کلیه دستگاه های اجرایی استان موفق شد که به عنوان “فناور برتر” در بیست و یکمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان گیلان در سال ۹۹ دست یابد.

زارع استاندار گیلان بر لزوم توجه به ارتقاء شاخص های تولید و اشتغال در استان بر مبنای توسعه تحقیق و پژوهش به منظور بهبود وضعیت زندگی مردم نیز تأکید و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی موثر و تلاش های شبانه روزی شاهد تحقق اهداف و ارتقاء شاخص های اقتصادی و اجتماعی در گیلان عزیز باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین تسهیل و تسریع در روند انجام پژوهش ها در جهت رفع نیازمندی های استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: ارتباط تنگاتنگ پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، منجر به توفیقات خوبی شده که باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است این اداره کل از عنوان چهارم سال گذشته به رتبه نخست بیست و یکمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان گیلان ما بین دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۹ دست یافت.

گفتنی است این اداره کل در سال های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ در جشنواره استانی شهید رجایی نیز در بین دستگاه اجرایی و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد، در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برگزیده استان معرفی شده است.

این جلسه که در استانداری گیلان برگزار شد برخی از پژوهشگران برتر استان دستاوردهای حاصله از پژوهش های صورت گرفته را ارائه کردند و در پایان این مراسم از شماری از استادان، دانشگاهیان و پژوهشگران برتر استان و همچنین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط استاندار گیلان تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + چهارده =