رئیس پلیس راه گیلان خبر داد: آغاز طرح زمستانی پلیس در گیلان

0 17

طرح زمستانی پلیس راه گیلان در قالب ۴۸ تیم همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ جاور صفاری با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس راه در استان، اظهار کرد: طرح زمستانه پلیس راه گیلان از امروز، ۲۰ آذر آغاز شده و تا سه ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: در اجرای این طرح ۳۰۰ مامور پلیس در قالب ۴۸ تیم در ۶ گردنه برف‌گیر استان حضور مستمر دارند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با اجرای این طرح و همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌ها از بروز مشکلات ناشی از بارش برف و کولاک در محورهای موصلاتی که در سال گذشته شاهد بودیم، جلوگیری کنیم.

سرهنگ صفاری گفت: طرح زمستانی پلیس راه با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری و شرکت امداد جاده‌ای اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: در طول زمستان تمام سازمان‌های همکار در طرح زمستانی با بکارگیری حداکثر توان و امکانات خود تلاش خواهند کرد تا تردد و حرکت در جاده‌ها و محورهای اصلی و فرعی استان در تمام شرایط و در طول زمستان به شکل مطلوب و بدون مشکل انجام پذیرد.

وی اهداف اصلی طرح زمستانی را تسریع در عبور و مرور، بازگشایی راه‌های مسدود شده، کمک به در راه ماندگان، پیشگیری از انسداد راه‌های استان، اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی، رسیدگی فوری به حوادث جاده‌ای و در نهایت نیز آسودگی خاطر مسافران زمستانی عنوان کرد و افزود: تعامل و مشارکت بسیار خوبی میان سازمان‌های امداد و نجات وجود دارد و امیدواریم با این روحیه مشارکت و تعامل موجود، شاهد زمستان بدون حادثه در جاده‌های استان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =