مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : بخش تعاون بهترین راه اشتغالزایی و حل مشکلات کشور است

0 30

علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات بخش تعاون و تقویت ارتباط با بدنه کارشناسی تعاون در نشستی صمیمی با کارکنان و کارشناسان بخش تعاون در اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در نشستی صمیمی با کارکنان و کارشناسان بخش تعاون در اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در این نشست که بمنظور بررسی مسائل و مشکلات بخش تعاون و تقویت ارتباط با بدنه کارشناسی تعاون اداره کل برگزار شد؛ با تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت تعاون، وضعیت کنونی را علی رغم احراز رتبه دهم در بین دیگر استان‌ها، ایده آل ندانست و خواستار تلاش مضاعف مدیران و کارشناسان بخش تعاون شد.

مدیرکل با اشاره به تکلیف قانونی سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد ملی و با بیان اینکه شاخص ها نشان می دهد در حال حاضر بخش تعاون گیلان سهم حدودا ۱۰ درصدی در اقتصاد را دارد افزود : اگر تحقق این امر در سطح ملی دشوار است باید با تلاش مضاعف این مهم را در استان گیلان محقق کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان همچنین با اشاره به شرکت های تعاونی بزرگ نظیر تعاونی توسعه و عمران شهرستان ها خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به ظرفیت‌های قانونی و فرصت های موجود اقتصادی، بخش تعاون بهترین راه اشتغالزایی و حل مشکلات کشور است.

علیزاده همچنین فرصت سی ساله کارمندی را فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم عنوان و تاکید کرد: باید عملکردمان به گونه ای باشد تا در اتمام این دوران احساس خسران نکنیم.

توجه به مشارکت مردمی، استفاده از ظرفیت تسهیلاتی سایر دستگاه‌ها، توجه به تفاهم نامه ها و جشنواره تعاونی های برتر، استفاده از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون از دیگر موارد مورد تاکید علیزاده در این نشست بود.

گفتنی است در ابتدای این نشست تحویلداری مدیر تعاون استان به ارایه گزارش از اقدامات انجام شده و نیازهای بخش تعاون پرداخت و دیگر روسا و کارکنان حوزه تعاون اداره کل نیز به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 17 =