شهردار جدید کلاچای معرفی شد

0 27

«فرزاد دلارام» به عنوان شهردار جدید کلاچای معرفی شد.

عصر کاسپین/ مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کلاچای اظهار کرد: دستیابی به توسعه پایدار شهری و تحقق آن مستلزم اقدامات جمعی و گروهی است.

مسعود کاظمی با تأکید بر خودداری از نگاه‌های سیاسی در شهرداری‌ها، گفت: آنچه برای شهردار و مجموعه شهرداری و شورا باید حائز اهمیت باشد اقدامات مؤثر و ماندگار در روند توسعه شهری است.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان از اعضای شورای شهر کلاچای خواست در بودجه سال آینده شهرداری آنچه در خور و شأن مردم این شهر بوده بودجه نویسی کرده و مصوب کنند.

جلب رضایتمندی شهروندان

مهدی خلقی معاون عمرانی فرمانداری رودسر نیز در این مراسم با تأکید بر ضرورت اهتمام ویزه شهردار جدید کلاچای در جلب رضایتمندی شهروندان، اظهار کرد: انتظار می‌رود با تفکر جدید شاهد روند توسعه همه جانبه شهر کلاچای باشیم.

ضرورت وجود وحدت رویه و پرهیز از اختلاف

شهردار جدید کلاچای هم در این مراسم از حسن اعتماد شورا قدردانی کرد و گفت: مطمئناً این اعتماد انگیزه ام را برای خدمت به مردم دو چندان خواهد کرد.

فرزاد دلارام تصریح کرد: بی تردید با تعامل و وحدت رویه و پرهیز از اختلافات قادر خواهیم بود اقدامات ملموس و ماندگاری برای مردم این شهر انجام دهیم و معتقدم بستر و اراده لازم در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا شهر کلاچای را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =