به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل ؛ جلسه کمیسیون امور بانوان و خانواده شهرستان برگزار شد

0 47

جلسه کمیسیون امور بانوان و خانواده شهرستان سیاهکل با حضور اعضای این کمیسیون و به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.
عصرکاسپین/معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه در سخنانی پس ازگرامیداشت یاد وخاطره شهدا ، به ویژه اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ، بیان داشت : ایام گرامیداشت مقام مادر و روز زن فرصت مناسبی است تا نقش ، منزلت ، جایگاه و سیره حضرت فاطمه (س) به عنوان یک الگوی برتر و فرهنگ فاطمی ، نقش مادر ، جایگاه کرامت و شخصیت بانوان در جامعه اسلامی ترویج و تبیین شود.

دکتر قربانی افزود : بر اساس معیارها و نگرش های متعالی دینی ما ، زنان همچون مردان دارای مقام وکرامت رفیع انسانی می باشند .
وی افزود : تفاوت بین نسلی با توجه به اهمیت آن در جامعه ایران از جمله مباحثی است که مورد توجه جامعه شناسان قرار گرفته است و می بایست در گفتمان ها ، به تولید محتوا از کارویژه های اصلی بانوان پرداخته شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل در ادامه با بیان این مطلب که بانوان وظیفه سنگین تربیت نسل آینده را بر عهده دارند ، افزود : آینده ی جامعه در گرو آموزش در کنار پرورش فرزندانی مومن ، اخلاق مدار ، آگاه و پویا است و یقیناً مادران و بانوان ایران اسلامی با بهره گیری و الگو پذیری از سیره حضرت فاطمه (س) و افزایش سطح سواد رسانه ای و علمی خود می توانند وظیفه خطیر تربیت نسل آینده را به درستی به سرانجام برسانند.

در ادامه هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و هفته زن ، برنامه های پیشنهادی خود را ارائه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + چهارده =