انتقاد نماینده رودسر و املش از آموزش‌ و پرورش گیلان

0 100

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اداره کل آموزش‌وپرورش گیلان گفت: اداره کل باید به ادارات تابعه بیشتر کمک کند و حضور میدانی داشته باشد متاسفانه این خلا را ما می‌بینیم.

عصر کاسپین/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری عصر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش‌وپرورش رودسر که در فرمانداری رودسر انجام شد، اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی آموزش‌وپرورش ضروری است.

وی با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در تربیت نسل‌ها افزود: شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در آموزش‌وپرورش محقق می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک‌نهاد حاکمیتی است، تصریح کرد: رابطه تنگاتنگی بین وزارت کشور و آموزش‌وپرورش وجود دارد و فرماندار که رئیس شورای آموزش‌وپرورش است این مسئله وظایف مارا برای کمک به این دستگاه سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اداره کل آموزش‌وپرورش گیلان گفت: اداره کل باید به ادارات تابعه بیشتر کمک کند و حضور میدانی داشته باشد متاسفانه این خلا را ما می‌بینیم.

پویایی و خلاقیت دانش آموزان نیازمند همراهی با نظام تعلیم و تربیت است

امام جمعه رودسر نیز در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن روز غلبه خون بر شمشیر اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز پیروزی اسلام ناب محمدی بر اسلام آمریکایی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی با اشاره به روی کار آمدن بایدن در آمریکا افزود: با تغییر روسای جمهوری تغییری در سیاست‌گذاری آمریکا ایجاد نشده است و هدف آمریکا همچنان افکار پلید جنگ طلبی، غوغا سالاری و تشنج در تفکر عالم است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت تجمع مردمی برگزار نخواهد شد، تصریح کرد: به‌رغم همه تهدیدها و فشارهایی که ترامپ به ملت ما زد اما مردم ما همچنان پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند و ان شاالله در انتخابات سال آینده با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای جبران راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهند کرد.

امام جمعه رودسر با اشاره به ارزش قائل شدن به‌نظام تعلیم و تربیت افزود: سکان‌دار نظام تعلیم و تربیت فرزندان کشورمان آموزش‌وپرورش است.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه همه نهادها و دستگاه‌ها با نظام تعلیم و تربیت گفت: همدلی و همراهی مدیران و اولیا دانش آموزان موجب پویایی و خلاقیت در این سنگر فرهنگی خواهد شد.

معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان نیز در این مراسم با تشریح جایگاه و اهمیت آموزش‌وپرورش به‌ویژه در شرایط کرونایی جامعه اظهار کرد: باید از هر امکاناتی برای استمرار آموزش دانش آموزان بهره گرفت تا آموزش به تعطیلی کشیده نشود.

جابر اخلاقی با اشاره به شرایط قرمز و نارنجی شهرهای استان گیلان افزود: برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان حتی شده از وقت و ابزار شخصی همکاران فرهنگی ادامه داشته است.

وی با اشاره به فعالیت مدرسه تلویزیونی، درس نامه، خط تلفن‌های ثابت در کنار شبکه شاد برای آموزش دانش آموزان بیان کرد: در شرایط خاص مانند گسترش ویروس کرونا در کشور اگر همه ابزارهای آموزشی و زیرساختی مهیا باشد فقط ۵۰ درصد اهداف آموزش محقق خواهد شد.

معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان با تاکید بر لزوم فراهم کردن بستر فرهنگی برای استفاده از آموزش مجازی افزود: باید هماهنگی‌های لازم انجام شود تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر نظام تعلیم و تربیت در آینده باشیم.

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و همراهی‌های اثربخش در حوزه تعلیم و تربیت

فرماندار رودسر نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از عملکرد خوب مدیریت گذشته آموزش‌وپرورش شهرستان به‌رغم همه مشکلات به‌ویژه شرایط کرونایی اظهار کرد: امیدوارم با مدیریت جدید آموزش‌وپرورش در رودسر شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان منطقه باشیم.

محمدمهدی مظفری با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و همراهی‌های اثربخش در حوزه تعلیم و تربیت افزود: شکوفایی استعدادهای دانش آموزان با سرمایه‌گذاری در تعلیم و تربیت محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم اسماعیل درویش به عنوان مدیر جدید آموزش‌وپرورش رودسر معارفه و از تلاش های زهرا دانا مدیریت سابق این اداره قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + دو =