بهره برداری از ۳ طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی

0 76

با حضور فرماندار رشت ۳پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روستاهای بخش مرکزی رشت به بهره برداری رسید.

عصر کاسپین/ همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، ۳ پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی رشت با حضور فرماندار رشت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از آسفالت راه روستای بیجار بنه به طول ۱/۴ کیلومتر با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان و افتتاح بوستان روستایی شهید مهرداد همرنگ مجهز به تجهیزات ورزشی در روستای پس ویشه با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان، دو پروژه عمران روستایی بود که در بخش مرکزی رشت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۶ پهنه آب بندان کشاورزی از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور مقام عالی دولت در روستای طرازکوه به بهره برداری رسید.

این آب بندان‌ها به مساحت ۲۵ هکتار مربع و با هزینه ۹ میلیارد تومان ساماندهی شده و با اجرای این پروژه میزان ذخیره آبی آب بندان بالغ بر ۱۳۰ درصد افزایش و آب مورد نیاز ۱۲۰ هکتار اراضی کشاورزی روستاهای بخش مرکزی توسط این آب بندان‌ها تامین می‌شود‌.

گفتنی است آب بندان طرازکوه که ذخیره آب آن معادل حدود یک درصد از آب سد سفیدرود می باشد، علاوه بر مصارف کشاورزی در زمینه های آبزی پروری و گردشگری قابل استفاده خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =