آئین معارفه علیرضا مسچیان بعنوان بخشدار کیاشهر برگزار شد

0 81

طی مراسمی در دفتر بخشداری بندر کیاشهر وبا حضور فرماندار و معاونین وی جمعی از روسای ادارات، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش کیاشهر آئین معارفه علیرضا مسچیان بعنوان بخشدار کیاشهر برگزار شد.
در این مراسم دکتر حمید رضایی فرماندار آستانه‌اشرفیه افزود: عمر مسئولیتی بسیار کوتاه است و این مسئولیت، که نعمت الهی است و در اختیار ماست باید به نحو نیکو در خدمت‌رسانی به مردم به انجام برسانیم.

فرماندار کیاشهر در ادامه اظهار داشت: کیاشهر به لحاظ استراتژیک زیست بومی و گردشگری و داشتن تالاب و پارک ملی بوجار بسیار بااهمیت است و مهم‌ترین مؤلفه امروز جامعه ، امیدآفرینی در بین مردم و بیان خدمات نظام به جامعه است.

وی همچنین به محوریت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ،شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ و برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای در این شهرستان پرداخت و افزود:همه مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رعایت اخلاق مداری را حفظ کنند تانوعی شائبه در حمایت از شخص یا کسی ایجاد نشود و سعی شود با رعایت امانت‌داری و حفظ قوانین یک انتخاباتی سالمی را برگزار نماییم.
در ادامه علیرضا مسچیان بخشدار جدید کیاشهر با بیان اینکه احساس قلبی من و بهترین دوران کاری من در کیاشهر اتفاق خواهد افتاد افزود:این هم به خاطر خونگرمی و مهمان نوازی مردم کیاشهر است .

وی در پایان افزود:   بر من فرض است پاسخگو مردم مهربان و خونگرم کیاشهرباشم و از مسئولین شهرستان و بخش انتظارم دارم تا دراین مسیر و مسئولیت یاریگر ما باشند.

مسچیان در پایان از تلاش‌های حجت حاجی پور در طول تصدی ۴ ساله بر بخشداری کیاشهر تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این آئین حکم علیرضا مسچیان پس از قرائت توسط محمدحسن خواه معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری به وی اعطا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 8 =