آزادی ۸۱ زندانی گیلان در جشن بزرگ پویش نذر هشتم

0 82

به مناسبت میلاد پربرکت حضرت علی (ع) و پویش نذر هشتم، تعداد ۸۱ نفر از زندانیان غیرعمد گیلان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

عصر کاسپین/ «رضا محمدی اصل» در حاشیه این مراسم ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین (ع)گفت: در دومین مرحله از آزاد سازی زندانیان در پویش نذر هشتم که هشتم هر ماه با توسل به ثامن الحجج در زندان‌های گیلان برگزار می شود؛ توانستیم با کمک خیرین گروه جهادی و مدیران عامل انجمن‌های استان گیلان تعداد ۸۱نفر زندانی آزاد کرده تا به آغوش گرم خانواده خود باز گردند.

مدیر کل زندانهای استان گیلان ضمن تشکر از خیرین جهادی مردم گیلان زمین افزود: خیرین علاوه به کمک به آزادی زندانیان کمک بیشتری به خانواده آنان می‌کنند و آن کمک بازگشت سرپرست خانواده در حال تحمل کیفر به کانون گرم خانواده است. این منش یک فرهنگ در کشور ایران اسلامی است و در جای جای این مرز و بوم خیرین گروه جهادی با عشق و علاقه اقدامات خداپسندانه را به یادگار می گذارند.

وی با بیان اینکه توانستیم با آزادی زندانیان حتی شغلهای مختلف برای آنان ایجاد کنیم و سرمایه اولیه کسب و کار را در اختیار آنان قرار دهیم گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده توانستیم در مراسم امروز چرخ خیاطی صنعتی و ترازوی دیجیتال در اختیار مددجویان نسوان ومردان از طریق بنیاد تعاون و مراقبت بعد از خروج قرار دهیم.

وی تاکید کرد: همچنین اشتغال مولد مددجویان محکوم در زندانهای گیلان ۵۴ درصد است.

محمدی اصل با تاکید بر اولویت‌های ۱۲ گانه سازمان زندانها که می‌بایست در راس کارها قرار گیرد گفت: برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های گیلان با حضور گروهای جهادی رنگ و بویی ارزشی پیدا کرده و با حضور این گروه‌ها در بحث اخذ رضایت در کنار مددکاران زندان‌ها تحولی شگرف بوجود آمده که اینها را باید به فال نیک گرفت، زیرا اهمیت گروه جهادی مساوی است با عمل خالصانه؛ پویش عشق ‌و ایثار ‌؛ آبادانی و صدای تعلیم و تربیت در زندان‌های ما است و خروجی این کارها را می توان در همین نذر هشتم به واقع رویت کنیم.

گفتنی است، در پایان برنامه به تمامی خانواده های زندانیان کارت هدیه و هدیه هایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =