فرماندار لاهیجان خبر داد: پرداخت افزون بر ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در لاهیجان

0 34

فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته کار و کارگری در دیدار با تشکل های کارگری و رئیس ادارخ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گفت: این شهرستان تا پایان سال گذشته، با پرداخت بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال، رتبه دوم در پرداخت تسهیلات کرونا در استان گیلان را کسب کرده است.

عصر کاسپین/ یونس محمودی با توجه به شعار سال جدید “تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” اظهار داشت: این میزان از تسهیلات توسط بانک‌های عامل از محل تسهیلات کرونا برای ۱۳ رسته از واحدهای صنفی و کارگاه‌های آسیب دیده مصوب و به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای این طرح و تا پایان مهلت ثبت نام و درخواست متقاضیان آسیب دیده از شرایط کرونا، هزار و ۳۱۴ طرح با سطح اشتغال ۲ هزار و ۸۸۸ نفر از لاهیجان در سامانه “کارآ” نام نویسی انجام دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطر نشان کرد: شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی، رکود بخش های اقتصادی و خسارت به اصناف و بازاریان در همه کشورها شده است.

محمودی به تحقق بیش از ۲۰۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان لاهیجان بنا بر اعلام سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان متععد شده بودند که در سال گذشته یک هزار و ۱۵۳ شغل ایجاد کنند اما این عدد به ۲ هزار و ۴۶۶ ایجاد شغل رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =