۱۶۱ نفر دیگر به شمار بیماران کرونایی استان گیلان افزوده شد

0 15

۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به آمار بیماران کرونایی در گیلان افزوده شده‌ و ۱۲۲ بیمار به‌دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

عصر کاسپین/ طبق آخرین اعلام از سوی وزارت بهداشت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان گیلان تغییر یافت و در حال حاضر ۸ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

شهرستان‌های رشت، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، تالش، ماسال و خمام ۸ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی استان گیلان هستند.

همچنین شهرستان‌های آستارا، انزلی، فومن، صومعه‌سرا، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، املش و رودسر نیز ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی استان گیلان هستند.

استان گیلان در هفته‌های اخیر رنگ‌بندی کرونایی ثابتی داشته و در چند هفته اخیر تمام شهرستان‌های استان گیلان به غیر از شهرستان رضوانشهر در وضعیت قرمز کرونایی بوده است.

با اعلام وزارت بهداشت ۱۱۰ شهرستان کشور نارنجی شد و از حالت قرمز در آمد که این امر به‌دنبال خارج شدن آمار بستری‌شدگان از حالت صعودی اتفاق افتاد.

همچنین شهرستان‌های نام برده استان گیلان اکثراً از شهرستان‌های کم جمعیت بوده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی مردم این شهرستان‌ها، شاهد تغییر رنگ‌بندی در ۹ شهرستان‌ گیلان به نارنجی بودیم.

آمار بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان در هفته‌های پس از تعطیلات نوروزی روند صعودی داشته و روز به روز بر آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان آن در گیلان افزوده می‌شد.

این روند افزایشی تا جایی پیش رفت که این آمار از مرز هزار نفر نیز عبور کرد و در بدترین حالت، هفته گذشته هزار و ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری بودند.

در روزهای اخیر آمار بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های گیلان روند کاهشی داشته و اکنون ۸۴۲ بیمار در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

۱۶۱ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده‌اند همچنین ۱۲۲ بیمار کرونایی نیز به‌دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =