صلاحیت افشین ناظمی کاندیدای شورای شهر رشت تائید شد

0 55

افشین ناظمی مربی و پیشکسوت فوتبال گیلان به کارزار انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ورود کرده است.
عصرکاسپین ؛ افشین ناظمی مربی و پیشکسوت نام آشنا و معروف گیلان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی رشت اعلام آمادگی کرده و از جمله کاندیداهایی است که صلاحیت ورود به بحث انتخابات وی تایید شده است.
مرد فوتبالی گیلان متولد ۱۳۴۹ است و در سوابق فعالیت های خود بازیکن و کاپیتان تیم پگاه گیلان ، سرمربی ، سرپرست و مدیر عامل تیم های فوتبال داماش ،سپیدرود و شهرداری فومن ، بازیکن اسبق تیم ملی جوانان ایران (حاضر در مسابقات آسیایی سال ۱۳۶۶) ، بازیکن اسبق تیم های سپیدرود و استقلال رشت ،مربی سابق باشگاه داماش گیلان در لیگ برتر را دارد.
همچنین افشین ناظمی بازنشسته شهرداری رشت می باشد و در کارنامه کاری خود ۸ سال عنوان معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت را دارد و سه سال نیز مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بوده است.
” ناظمی ” انگیزه ی خود از کاندیداتوری در انتخابات پارلمان شهری را احساس تکلیف و علاقه به توسعه ی رشت در همه حوزه ها به عنوان یک شهر پویا ، با قدمت و دارای جایگاه ویژه بیان می کند.
لازم بذکر است حوزه مدیریت شهری جایگاهی است که هر فرد تاثیر گذار معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی با سابقه فعالیت اجرایی ، فرهنگی ، ورزشی ، مدیریتی و … می تواند خود را در بوته آزمایش شهروندان برای برگزیده شدن در انتخابات پارلمان شهری قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 13 =