مجید عزیزی، منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت: سوگند یاد می‌کنم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنم | باید قدردان مردم باشیم

0 29

مجید عزیزی در پیامی ضمن قدردانی از مردم برای خلق حماسه حضور در انتخابات، اعلام کرد: سوگند یاد می‌کنم که در راه حفظ و پاسداشت این مسوولیت بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزم.

عصر کاسپین/ مجید عزیزی، منتخب ششمین دوره شورای شهر رشت در پیامی ضمن قدردانی از مردم برای خلق حماسه حضور در انتخابات، اعلام کرد: سوگند یاد می‌کنم که در راه حفظ و پاسداشت این مسوولیت بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزم.

رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

بسمه تعالی

فرصت مغتنمی است به پاس حضور و مشارکت ملت غیور ایران به پای صندوق‌های رای و تلاش برای خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدردان یکایک مردان و زنان غیور و سرافراز این مرز و بوم باشیم و برای شکوه، عظمت و استواری این نظام مردم سالار دینی که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا تبلور یافته شاکر و خرسند هستیم.

بی‌شک افتخار بزرگی است که بنده حقیر توانسته‌ام با عنایت خاص پروردگار و به یاری شهدای عظیم الشان، منتخب شهروندان فهیم و متدین و با فرهنگ شهر رشت در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر باشم.

با استعانت از خداوند منان و مدد از شهدای گرانقدر، سوگند یاد می‌کنم که در راه حفظ و پاسداشت این مسوولیت بزرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزم و متناسب با جایگاه شورا که نظارت و حفظ منافع شهر و شهروندان در اولویت امر بوده با اتحاد و همدلی، بکارگیری نخبگان علمی، استفاده از تجارب سیاسی و اجتماعی بزرگان و ظرفیت‌های موجود بتوانیم موجب رضایت مندی شهروندان و توسعه الگوی درست مدیریتی در شهر رشت را فراهم سازیم.

ضمن آرزوی سربلندی و موفقیت تمامی کاندیداهای محترم، برخود لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی که برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات تلاش کرده‌اند تشکر نموده و حضور حماسی شما مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری معظم انقلاب را ارج می‌نهم.

و من الله توفیق
مجید عزیزی
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − یازده =